W tym artykule:

  1. Wersow na Stadionie Narodowym
  2. Idole gen Z na wspólnej scenie
  3. Muzyka, strefa piękna i makijażu

Podczas tegorocznej edycji Maybelline NY Music Stories poczuliśmy prawdziwy smak lata. To festiwalowe doświadczenie jeszcze długo pozostanie w naszej pamięci. Ogromne wrażenie robiła scena muzyczna, która przywiodła na myśl koncerty na Coachelli czy w Woodstock. Na scenie pojawili się oczywiście najwięksi idole pokolenia Z oraz ikony social mediów.

Wersow na Stadionie Narodowym

Jako pierwsza wystąpiła Weronika Sowa, znana wszystkim jako Wersow. Influencerka zaprezentowała energetyczne show i zaśpiewała swoje największe przeboje, w tym "Wersow", "Zakochani" oraz "Na zawsze" – nagrana wspólnie z Frizem. Skoro o nim mowa, on również dołączył do narzeczonej i przez resztę wieczoru jej kibicował. Obojgu towarzyszył Tribbs – jeden z najpopularniejszych polskich producentów muzycznych.

Materiały prasowe

Idole gen Z na wspólnej scenie

Po Wersow na scenie pojawiła się Nita, utalentowana artystka, która wspaniale rozgrzała widownię. Następnie wkroczył słynny Jan-Rapowanie, czyli 22-letni Jan Stanisław Pasula, który dziś należy do czołówki polskich raperów. Równie udany występ dał Sobel - fani zachwycili się jego ekstatycznym widowiskiem. Artysta zaprezentował po raz pierwszy na żywo kilka utworów z wydanego niedawno nowego albumu "W związku z muzyką".

Materiały prasowe

Na dopełnienie wieczoru pojawił się muzyczny Gość Niespodzianka. A konkretnie były to dwie gościnie - Young Leosia i Bambi. Ich wspólny projekt, EP „PG$”, zyskał ogromne uznanie, a hit „BFF” zdobył serca fanów.

Materiały prasowe

Muzyka, strefa piękna i makijażu

Poza koncertem nie zabrakło również najnowszych trendów makijażowych, które nawiązywały do misji marki Maybelline New York. Uczesnicy mogli podpatrzeć sporo nowinek i przygotować wyjątkowy, festiwalowy look w specjalnej strefie make-up.

Materiały prasowe

Na terenie festiwalu znajdowały się też food trucki, a w nich kuchnie z całego świata. Czekały też wyjątkowe strefy z interaktywnymi niespodziankami, insta-konkurs oraz niesamowita ciężarówka z częścią widokową. Każda instalacja z motywem przewodnim marki robiła wielkie wrażenie.

Materiały prasowe

Fani i fanki makijażu mogli stworzyć spersonalizowaną kosmetyczkę, a nawet przetestować nowości od Maybelline New York, takie jak rozświetlający róż w płynie Sunkisser czy kultowy tusz do rzęs Sky High w kolorowych odcieniach.

Materiały prasowe

Jedną z atrakcji była możliwość nagrania wideo w budce 360 stopni i zrobienia zdjęcia lub nakręcenia rolki na tle interaktywnej ścianki z widokiem na Nowy Jork. Obecność nowych technologii na festiwalu to dowód na to, że marka Maybelline NY idzie z duchem czasu i nieustannie się rozwija. Czekamy na kolejne, emocjonujące edycje!

Materiał promocyjny marki Maybelline NY