Marcelina Zawadzka, Małgorzata Socha i Anna Maria Jopek w jesiennej kampanii Monnari
Trzy utalentowane i charyzmatyczne kobiety - artystka Anna Maria Jopek, aktorka Małgorzata Socha oraz prezenterka i modelka Marcelina Zawadzka zostały bohaterkami jesienno-zimowej kolekcji Monnari. Ambasadorki są prawdziwym uosobieniem hasła "Modnie być sobą!", którym marka zachęca Polki to wyrażania samych siebie.
- Redakcja
Trzy ambasadorki wzięły udział w kobiecej i klimatycznej sesji zdjęciowej do nowej kolekcji Monnari. Gwiazda kina Małgorzata Socha, piosenkarka Anna Maria Jopek i Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka świetnie sprawdziły się w kampanii, bo stanowiąc zgrany zespół, potrafiły zachować swoją indywidualność. Bohaterki sfotografował Mateusz Stankiewicz.
Nowa kolekcja Monnari: co przygotowała marka?
Jesienno-zimowa kolekcja Monnari to aż dwanaście specjalnych linii. Takie podejście do projektowania sprawia, że w szerokim asortymencie marki każda z kobiet znajdzie coś dla siebie. A nawet może stworzyć total look na jesień tylko na podstawie nowej kolekcji Monnari. Co znajdziemy w każdej z poszczególnych linii?
Italia - ubrania dla młodych i odważnych kobiet, m.in. skórzana ramoneska, przetarte dżinsy, zwierzęce printy i łączenie dopasowanych rzeczy z oversize'owymi.
Paris - dziewczęca i bardzo paryska linia. Jej kluczowe elementy to perły, koronki, kokardy.
New English - elementy garderoby, które świetnie sprawdzą się w biurze. Są inspirowane angielską elegancją, stąd kratka, nadruki koni, tweedy, flausze i żakardy.
Milano - nowoczesna moda biznesowa, w której klasyczne wzory jodełki czy pepitki spotykają się z color blockingiem, nowymi proporcjami i odważnymi detalami.
Lavende - ubrania romantyczne i subtelne. Materiały użyte w tej linii są naturalne i miękkie, więc ocieplą stylizację w każdym tego słowa znaczeniu.
Oslo - skandynawski minimalizm dla kobiet, które uwielbiają neutralne kolory, oversize'owe swetry i miękkie w dotyku dzianiny.
Flamenco - część kolekcji, która na przekór polskim zimom postanawia podgrzać nieco atmosferę. To ubrania biorące na warsztat czerwień, Hiszpanię i bogate zdobienia.
Topaz Roma - grube swetry i delikatne kobiece aplikacje.
Silver - linia, na którą składają się płaszcze, puchówki, swetry oraz czapki, szaliki, rękawiczki i buty. Są jednak dedykowane odważnym i młodym kobietom, które lubią połączenie srebra i szarej dzianiny.
Gold - eleganckie i pełne klasy okrycia wierzchnie i dodatki. Tutaj ze złotem i odcieniami kawy z mlekiem połączono elementy orientalne.
Fever - lekkie propozycje, które świetnie nadadzą się na zimową imprezę. Królują tutaj przezroczystości, welury i falbany.
La Belle - zwieńczeniem nowej kolekcji Monnari są ubrania eleganckie, które doskonale pasują na kolację wigilijną. Błyszczące projekty pełne są koronek, delikatnych haftów, cekinów i cieniowania.
Jak wam się podoba nowa kolekcja Monnari na jesień-zimę 2018/2019? W naszej galerii znajdziecie wszystkie zdjęcia z kampanii!
1 z 10
Małgorzata Socha w jesienno-zimowej kampanii Monnari
2 z 10
Anna Maria Jopek w jesienno-zimowej kampanii Monnari
3 z 10
Monnari jesień-zima 2018/19 - Marcelina Zawadzka
4 z 10
Nowa kampania Monnari z Małgorzatą Sochą
5 z 10
Nowa kampania Monnari - Marcelina Zawadzka
6 z 10
Marcelina Zawadzka w nowej kampanii Monnari
7 z 10
Kampania Monnari na sezon jesień-zima 2018/19
8 z 10
Bohaterki nowej kampanii Monnari: Małgorzata Socha, Marcelina Zawadzka i Anna Maria Jopek
9 z 10
Nowa kampania Monnari - Małgosia Socha
10 z 10
Małgorzata Socha w nowej kampanii Monnari