Maffashion w kampanii #Sexedpl
Maffashion to kolejna osoba, która wystąpiła w kampanii edukacyjnej Anji Rubik. O czym mówi w swoim filmiku #sexedpl? O bezpiecznym seksie i metodach antykoncepcji.
#Sexedpl to nowa kampania edukacyjna, której twórczynią jest Anja Rubik. Modelka jest niezadowolona z edukacji seksualnej w naszym kraju, dlatego postanowiła coś z tym zrobić. Do współpracy zaprosiła znane osoby, specjalistów oraz organizację Dziewuchy Dziewuchom. Dzięki temu powstały krótkie filmiki opisane hashtagiem #Sexedpl. Dwa pierwsze miały swoją premierę w weekend. Maciej Stuhr podjął temat rozmowy o seksie z córką, a Monika Brodka o tym, że na seks muszą się zgodzić obie osoby (zawsze możesz powiedzieć "nie"). Kolejną bohaterką #Sexedpl jest Maffashion.
Maffashion w swoim dwóch spotach podkreśla jak ważny jest bezpieczny seks. Blogerka opowiada o dostępnych środkach antykoncepcji i dlaczego warto się na nie decydować. "Dbajcie o siebie, zabezpieczcie się".
Do projektu Anji Rubik przyłączyli się także: Mateusz Bansiuk, Dorota Masłowska, Robert Biedroń, Sebastian Fabijański, Małgorzata Szumowska, Marta Frej, Jimek Dębski, Magda Cielecka, Mary Komasa, a także Roma Gąsiorowska. Premiera kolejnych filmików odbywa się codziennie. Dlaczego powstało #Sexedpl?
"Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce - brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji - zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna. Wybralam grupę powszechnie znanych w Polsce osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, wywodzących się ze świata sztuki, muzyki, filmu oraz mody z prośbą o wzięcie udziału w projekcie i szerzeniu wiedzy na temat edukacji seksualnej. Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzyliśmy listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie poprosilismy każda osobę biorąca udział w kampanii by opowiedziała historie, która nawiązuje do jednej z lekcji. Kampania rozpocznie się 28 października, codziennie będziemy wypuszczali jeden z 60-sekundowych filmików.", napisała Anja Rubik na swoich profilach społecznościowych.