Widzieliście już nowy klip Rosalie do utworu „Chodź, chodź, chodź”? Został nagrany w całości telefonem!
„Chodź, chodź, chodź” to mix tego, co lubimy najbardziej: alternatywnego R&B i estetyki lat 90. No i te różnorodne wcielenia Rosalie - uwielbiamy!
- ELLE
„Coraz częściej zakładamy maski, tworzymy swoje wizerunki, pokazujące nas w tej najlepszej odsłonie” - mówi Rosalie. W marcu tego roku nakładem DEF JAM Recordings Poland ukazał się jej kolejny album „IDeal” z którego pochodzi m.in. utwór „Chodź, chodź, chodź”. Jest on więc spojrzeniem artystki na kondycję międzyludzkich relacji w erze social mediów i nowych technologii. Rosalie podjęła się niełatwego tematu - w piosence analizuje media społecznościowe, filtry, nierealne standardy urody, pseudonaturalność i masę fałszywego spamu, który nieustannie scrollujemy.
Nie jestem zdjęciem profilowym
Powiedz mi więcej niż emotikony
No filter, no
No make-up, no
Pokaż dobro i zło
Jak zwizualizować taki temat? Zadaniu sprostał duet Andiamo, czyli Mateusz Erdmann i Michał Więckowski, a ich podstawowym narzędziem pracy na planie teledysku był najnowszy smartfon Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Stylistyka klipu jest mocno osadzona w latach 90. (najlepiej!), a konwencja scenariusza osadzona została na prezentowaniu licznych wcieleń Rosalie, w nawiązaniu do masek, czy też filtrów, którymi przysłaniamy swoje twarze w mediach społecznościowych.
Jak z tym wszystkim poradził sobie telefon? I czy sprostał oczekiwaniom przyzwyczajonych do kamery reżyserów? „Praca na planie z nowym Galaxy S21 Ultra 5G, jako główną i jedyną kamerą była dużym wyzwaniem. Jednak mimo początkowych obaw jakie nam towarzyszyły, musimy przyznać, że smartfon Galaxy S21 Ultra 5G sprawdził się bardzo dobrze i finalnie jesteśmy zadowoleni z efektów” – podsumowuje duet Andiamo.
Podczas realizacji scen do klipu wykorzystywany był przede wszystkim główny 108 Mpx obiektyw w trybie PRO i możliwość nagrywania w 4K, które oferuje nowy smartfon Galaxy S21 Ultra 5G. „Niewielki rozmiar i waga, obiektywy o różnych ogniskowych, czy możliwość nagrywania przy słabym świetle są to elementy które dają wolność i swobodę. Byliśmy bardzo zaskoczeni trybem PRO, który pozwalał m.in. na kontrolę ISO, temperatury barwnej, nasycenia kolorów oraz przesłony obiektywów” – oceniają Mateusz Erdmann i Michał Więckowski z duetu Andiamo.