Talent, pasja, wielka miłość: nowi ambasadorzy W.KRUK zachwycają w – inspirowanej muzyką – kolekcji LONGPLAY
Łączy ich o wiele więcej niż wspólna pasja. Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka tworzą niezwykle zgrany zespół również w życiu. W nowej kolekcji LONGPLAY, której wokalistka i artysta są ambasadorami, znajdziemy autorską biżuterię inspirowaną muzycznymi symbolami – dla kobiet i mężczyzn. To pierwszy raz, kiedy marka W.KRUK zaprosiła do współpracy parę.
- W.KRUK w ELLE.pl
W tym artykule:
Nowa kolekcja LONGPLAY od W.KRUK
Ona jest znaną polską wokalistką, autorką tekstów i producentką. On – cenionym perkusistą, kompozytorem i producentem muzycznym. Z sukcesem łączą życie prywatne z zawodowym. Mało który związek z udziałem gwiazd może pochwalić się podobnym stażem... Są razem 22 lata! Ich życiowe ścieżki połączyła przede wszystkim muzyka.
Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka to kochające się, artystyczne małżeństwo, które zaproszono do udziału w kampanii autorskiej kolekcji W.KRUK – LONGPLAY. Jej nazwa ma metaforyczny wydźwięk, odnosząc się do płyty długogrającej. Nawiązuje do pięknego stażu związku tej pary. Trwałość zaprojektowanej przez nich biżuterii miesza się z trwałością nierozerwalnego uczucia, które łączy muzyków.
(...) Stworzyliśmy wspólnie wiele utworów, z których uzbierałby się niejeden longplay. Jest tu również gra słów. Utwory promujące album nazywa się singlami. Połączenie singli daje longplay. Tak też było w naszym życiu – mówi Natalia Kukulska.
W najnowszej kolekcji W.KRUK znajdziemy tematyczną biżuterię i ponadczasowe akcesoria – zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Wspólnym mianownikiem tych projektów jest nawiązanie do miłości i muzyki. W niebanalny, niezwykle stylowy sposób.
W kampanii W.KRUK idziemy dalej za muzycznymi skojarzeniami. Jej przekazem jest też słyszenie się nawzajem w związku. To ważny rodzaj uważności na bliską osobę. Słuchamy się i się słyszymy, a przez to i rozumiemy – zgodnie twierdzi małżeństwo.
W.KRUK: biżuteria inspirowana muzyką
Niech was nie zwiedzie popularność motywu muzycznego, który przewija się w kolekcji LONGPLAY. Na próżno bowiem szukać w niej oklepanych elementów. Zamiast nut czy kluczy wiolinowych mamy w tym przypadku do czynienia ze starannie przemyślaną symboliką. Z pewnością wielu odbiorców znajdzie tutaj oryginalne wzory, które odzwierciedlą ich wartości.
W kolekcji LONGPLAY przewijają się ponadczasowe motywy muzyczne, które wielokrotnie już interpretowano, jednak... tym razem przedstawione zostały w nowatorskim i bardzo kreatywnym ujęciu. Projekty wykonano ze srebra o próbie 925. Część modeli pokryto też 14-karatowym złotem oraz czarną emalią. Inspiracją do jej wykorzystania była... płyta winylowa.
Jakie jeszcze elementy znajdziesz w LONGPLAY?
(...) Pojawił się piktogram „play” oznaczający działanie, wspólną grę, start, „record”, który dla nas symbolizuje wspólne zbieranie wspomnień, doświadczeń oraz symbol „shuffle”, czyli przeplatania się dwóch ścieżek. Jest również „loop”, czyli pętla, wspólny, zamknięty obieg, ciąg zdarzeń, który stał się inspiracją do stworzenia autorskiego splotu łańcucha oraz „wave”, czyli fala dźwiękowa, z której składa się muzyka. Nie brakuje też zdobiącej obrączki pięciolinii, która gotowa jest do zapisania nowych współbrzmień w związku - zdradzają artyści.
Kolekcja LONGPLAY jest bardzo zróżnicowana. Minimalistyczna biżuteria miesza się bowiem z dużymi, ekstrawaganckimi formami. Specjalnie na życzenie Natalii wykonano np. pierścionek, który obejmuje aż trzy palce (idealnie wyeksponowany podczas występów scenicznych, kiedy artysta trzyma mikrofon w ręku). Nie obyłoby się też bez skórzanych akcesoriów i jedwabnych chust (które zostały starannie wyprodukowane w polskich manufakturach).
To jednak nie koniec nowości... Pora na męską odsłonę kolekcji ambasadorskiej, a w niej: masywne bransolety, sygnety, naszyjniki. Ozdobione są różnymi kombinacjami muzycznych symboli. Nie masz pomysłu na prezent dla swojego partnera/brata/ojca? Proszę bardzo.
Muzycy z pewnością docenią motyw geometryczny „3-5-7”, który zaproponowany został przez Michała Dąbrówkę. Pojawia się na zawieszkach i sygnetach. W tym przypadku chodzi o ulubione rytmy nieparzyste muzyka (3/8, 5/8, 7/8) oraz struktury polirytmiczne (nakładające się na siebie nieregularnych figury grane w pętli). Stąd właśnie narodził się pomysł na nałożenie na podstawę siedmiokąta kolejnych, nieparzystych figur zakończonych kropką (czyli piktogramem „record”). Oryginalnie i z klasą!
Ambasadorska kolekcja biżuterii LONGPLAY jest już dostępna w sprzedaży na wkruk.pl oraz w salonach firmowych W.KRUK w całej Polsce.