Reklama

"A Ty, co zobaczysz?", tak brzmi hasło kampanii promującej Muzeum Narodowe w Warszawie. Założone w 1862 roku muzeum sztuki chce przyciągnąć więcej zwiedzających, dlatego udowadnia, że każdy może poczuć się tam dobrze, nie tylko krytycy, czy artyści. "Muzeum otwiera się na ludzi i zaprasza do siebie wszystkich, którzy szukają kontaktu z kulturą." Sztuka jest dla każdego, bez względu na poziom wykształcenia, wiek, przeżycia, czy zainteresowania. Warto otwierać się na nowe bodźce i sytuacje, a to daje właśnie obcowanie ze sztuką. Ambasadorami tego projektu zostały trzy znane osoby, ale pochodzące z różnych światów. Są to: wokalistka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat oraz podróżnik Marek Kamiński. 30-letnia piosenkarka napisała na swoim instagramie:

Reklama

"Jestem super podekscytowana, że moge być częścią kampanii @nationalmuseuminwarsaw "A Ty co zobaczysz?", która ośmiela i pokazuje, że w sztuce nie ma złych interpretacji, a wizyta w Muzeum może być okazją do niepowtarzalnego doświadczenia. Bardzo przyjemnie było spędzić dzień w towarzystwie obrazów Fangora! Co za zacne towarzystwo! A wiec, idziemy do Muzeum!!!"

"Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo", przyznała Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.
Zobaczcie wideo reklamujące Muzeum Narodowe w Warszawie z Moniką Brodką, Marcinem Gortatem i Markiem Kamińskim:

Reklama
Reklama
Reklama