Reklama

Meghan Markle w Kolumbii niczym stylowa paryżanka

Meghan Markle i książę Harry spełniają swoje obowiązki podczas oficjalnej wizyty w Kolumbii. W sobotę para udała się do Cartageny na zwiedzanie Escuela Tambores de Cabildo. Na tę okazję Meghan wybrała jedwabny komplet zaprojektowany przez Johannę Ortiz. Drugiego dnia księżna Meghna i książę Harry, wraz z wiceprezydentką Francią Márquez oraz jej partnerem Rafaelem Yerney Pinillo, wspólnie spotkali się z weteranami wojskowymi, a przy tym zawodnikami kolumbijskiej drużyny Igrzysk Niezwyciężonych. Następnie zwiedzili budynek Colegio La Giraldam w Bogocie, by tam poznać najmłodszych uczniów kolumbijskiej szkoły.

Reklama

Tym razem Meghan zadała szyku w szykownej stylizacji w trendzie „latte dressing”. Emanując stylem dyskretnego luksusu, wybrała cygaretki w klasycznej czerni, białą koszulę, brylantowe kolczyki w kształcie motylków, należące kiedyś do Lady Di, oraz beżowo-czarne baletki Chanel, które podobnie jak mała czarna, stały się nieśmiertelnym klasykiem w szafie Francuzek. Pierwsze skrzypce w stylizacji grała marynarka w odcieniu mlecznej czekolady od luksusowej marki Loro Piana, która basicowy look wyniosła na wyższy poziom.

Reklama
Eric Charbonneau/Archewell Foundation via Getty Images
Dawno niewidziana Meghan Markle zachwyca u boku księcia Harry’ego w stylowym garniturze quiet luxury podczas podróży do Kolumbii
Eric Charbonneau/Archewell Foundation/Getty Images

Brązowe kurtki najważniejszym trendem na jesień 2024

Jak wskazują pokazy jesień-zima 2024 fascynacja projektantów trendami sprzed trzech dekad nie słabnie. Nadchodzący sezon należeć będzie do jeansów z prostymi nogawkami, skórzanych trenczy, botków z ostrymi noskami i zamszu we wszelkich odcieniach czekolady. Szczególnie ten ostatni urzeka swoją wszechstronnością i modowym sznytem, jaki nadaje każdemu połączeniu. Modny jako wykończenie spodni, torebek i butów, jesienią powraca na kurtkach, co uplasowało go na szczycie najważniejszych trendów nadchodzącego sezonu. Fakt, że model pojawił się na wybiegach Onitsuka Tiger, Namasake, Miu Miu i Gucci jedynie potwierdza ich status projektu must have.

spotliight launchmetrics
Reklama
Reklama
Reklama