Reklama

Monday Artwork - polska marka, w której przeciwieństwa się przyciągają

Basiki przełamane nieoczywistymi detalami, neutralne barwy okazjonalną nutą szaleństwa, a proste formy oryginalną teksturą. Monday Artwork to coś więcej niż gotowe do noszenia ubrania na co dzień. Marka założona w 2022 roku przez Luizę Kubis, to projekty powstałe z potrzeby serca i spełniania odzieżowych marzeń. Oczywiście w ofercie nie brakuje normcore’owych baz stylizacji, które posłużą nam przez lata, jednak konsekwentnie przełamywane są one równie zniewalającymi garniturami, przeskalowanymi marynarkami bądź romantycznymi wiązaniami, które są przeciwieństwem nudy.

Reklama

Nie zapominając o środowisku, Monday Artwork wykorzystuje najwyższej jakości tkaniny. Wszystkie ubrania szyte są w Polsce przez lokalnych rzemieślników, a marka posiada nawet własną, dedykowaną szwalnię w centrum Warszawy. Aby uniknąć nadprodukcji, firma nie prowadzi okresowych wyprzedaży i nie trzyma dużych stanów magazynowych. Odszywa wyłącznie te modele, po które klientki sięgają najchętniej.

polska biżuteria
Spotlight Launchmetrics

Projekty Monday Artwork noszą największe polskie gwiazdy

Nieszablonowe podejście do minimalistycznej mody sprawiło, że wśród klientek Monday Artwork znajdują się teraz największe instagramowe it-girls i polskie gwiazdy. Zaledwie dwa lata po premierze marki w ubraniach projektu Luizy Kubis pozują Laura Matuszczyk, znana w sieci jako Horkruks, Ola Domańska czy Natalia Klimas.

Na czerwone dywany ubrania z nowej kolekcji Monday Artwork wybrały również Vanessa Aleksander i Marta Żmuda Trzebiatowska. Obie aktorki pojawiły się 10 czerwca na oficjalnej premierze serwisu streamingowego Max w Polsce, zorganizowanej w gmachu Muzeum Historii Polski. Aleksander na wieczór wybrała czarny total look z eleganckim topem bez ramiączek „Valerie”. Żmuda-Trzebiatowska pozowała natomiast w „no pants look”, w którym wszechstronną marynarkę oversize z szerokim pasem nosiła w formie sukienki.

Pawel Wodzynski/EastNews
Reklama

Dzień później w projekcie marki na premierze animacji „W głowie się nie mieści 2” pojawiła się Małgorzata Socha. Aktorka również postawiła na eksponujący sylwetkę top, który uzupełniła obszernymi jeansami z widocznymi szwami i czarnymi akcesoriami.

Pawel Wodzynski/EastNews
Reklama
Reklama
Reklama