Reklama

W tym artykule:

  1. Polska modelka Sylwia Butor
  2. Sylwia Butor to urodzona TikTokerka
Reklama

Polska modelka Sylwia Butor

W 2016 została częścia agencji modelek D'VISION. W tym samym roku zrealizowała pierwszy kontrakt w Australii, który okazał się początkiem jej niesamowitej kariery. Sylwia Butor ma na swoim koncie współprace z prestiżowymi markami jak Bogna Skin, Le Petit True, Reserved, Jean Loius David, BIZUU, Veclaim, 303 Avenue, La Mania czy 696 Jewelry.

Tworzyła kampanie w różnych zakątkach świata - od Paryża, przez Berlin, po Australię i Mediolan. Siedem lat po rozpoczęciu kariery wzięła udział w pokazie Etam na paryskim pokazie mody, prezentując na wybiegu bieliznę francuskiej marki.

Prywatnie przyjaźni się z niezwykle cenioną fotografką Dorotą Szulc, z którą współtworzyły wiele urokliwych kampanii.

Sylwia Butor to urodzona TikTokerka

Sylwia jest prawdziwą pięknością, dlatego nie dziw fakt, że w modelingu odnosi duże sukcesy. Jednak na przestrzeni ośmiu lat swojej działalności w mediach społecznościowych zbudowała markę osobistą głównie za sprawą niepodrabialnej autentyczności, naturalności, poczucia humoru i godnego podziwu zapału do pracy.

"Jestem tu tak brzydka, że aż to uwielbiam" - mówi Sylwia o kampanii z 2018 roku dla marki Acephala.

Polska it-girl jest wierna swoim przekonaniom, które szczerze wygłasza w swoich uzależniających mowach na TikToku. Na platformie uwielbianej przez "zetki" zasłynęła z długich, angażujących filmików, które średnio ogląda blisko 500 tysięcy osób, a niektóre przekraczają milion wyświetleń. Jej TikToki zwykle bazują na tematyce beauty. Sylwia często poleca produkty do pielęgnacji skóry twarzy oraz ciała, a także zdradza i testuje triki makijażowe. Oprócz tego na profilu @sylwiabutor znajdziesz bazę stylizacyjnych inspiracji i tematyczne vlogi z wyjazdów modelki. Oczywiście jak na prawdziwą gwiazdę Internetu przystało Butor nagrywa także filmiki w myśl panujących trendów, które pokazują jej dystans do samej siebie.

Reklama

Dzięki unikalnej zdolności do wciągającego storytellingu pokazała, jak zbudować wiarygodną markę osobistą opartą na fundamentalnych, a jednak niezwykle rzadkich w świecie Internetu cechach.

Reklama
Reklama
Reklama