Gwyneth Paltrow pozuje topless w idealnie skrojonych dżinsach swojej marki. 50-latka zachwyciła fanów naturalną stylizacją
Aktorka, ikona stylu i założycielka Goop słynie ze swojej otwartości i chęci przełamywania tematów tabu. Gwyneth Paltrow rozszerzyła swoje imperium biznesowe o kolekcję ubrań, wśród nich znaleźć można spodnie, w których 50-latka zapozowała nad swoim prywatnym basenem.
Paltrow słynie ze swojego naturalnego wdzięku, uwielbieniu dla estetyki clean-girl, a ostatnio również jest jedną z głównych figur wymienianych podczas analizy stylu "quiet luxury". Aktorka doskonale wykorzystała sławę, którą zdobyła na przełomie lat 90. i 2000., tworząc platformę, która stała się jej głównym kanałem komunikacji z fanami. Założona w 2008 firma Goop, zajmuje się szeroko pojętym lifestylem. Eksperci z różnych dziedzin dostarczają informacji poprzez media społecznościowe, program na Netflixie, podcasty. W ostatnich latach platforma rozszerzyła się o własną linię kosmetyków, sklep z zabawkami erotycznymi, a od niedawna również kolekcję ubrań.
W niedzielę aktorka opublikowała w swojej relacji na Instagramie zdjęcie, na którym pozuje topless w spodniach swojej marki. Paltrow wyglądała bardzo naturalnie miała niewidoczny makijaż, zwilżone włosy, a ubrana była wyłącznie w parę dżinsów z jej kolekcji z rozszerzonymi nogawkami i wysoko osadzoną talią. W asortymencie G. label by Goop znajdziemy całą linię ubrań nawiązujących do stylu samej aktorki i wpisujących się w głośny trend dyskretnego luksusu.
Marka Gwyneth Paltrow
Marka proponuje raczej stonowaną paletę kolorów i klasyczne kroje. Wśród nich można znaleźć tenisowe sweterki, wykonane z najwyższej jakości materiałów kardigany, ale też zwiewne kobiece sukienki czy najmodniejsze w ostatnim czasie dżinsy z rozszerzanym nogawkami. Oprócz samej marki stworzonej przez Paltrow, sklep online Goop funkcjonuje również jako concept store, selekcjonując ulubione marki aktorki. Jest to źródło fantastycznych modowych inspiracji dla każdej fanki mody.