Reklama

W internecie pojawiła się kolejna akcja! Tym razem nie chodzi o projekt #metoo, ale o #padmanchallenge. O co chodzi? Wszystko zaczęło się od gwiazd kina Bollywood! Do tamtejszych kin właśnie wchodzi film "PadMan" opowiadający o życiu Arunachalama Murugananthama, indyjskiego przedsiębiorcy który stworzył maszyny produkujące tanie podpaski. Mężczyzna zainicjował również program edukacyjny dotyczący higieny i menstruacji. Z powodzeniem wdrożono go w rodzinnym miasteczku Arunachalama, czyli w Coimbatore. Projekt pojawił się również w innych częściach Indii, dlatego magazyn Time zaliczył go do 100 najbardziej wpływowych osób na świecie w 2014 roku. Muruganantham mówił o swoim projekcie na Harvardzie, czy podczas konferencji TED. Wydaje nam się, że jesteśmy przyzwyczajeni do mówienia o miesiączkowaniu, zwłaszcza w zachodnich krajach, ale jak się okazuje, wiele kobiet nie chce, a nawet boi się podejmować ten temat (również w gronie rodzinnym). Wraz z promocją produkcji "PadMan" w sieci pojawiła się wspomniana już akcja #padmanchallenge. Polega ona na zamieszczeniu na instagramie selfie z podpaską. Swoje zdjęcie opublikowali już: Sonam Kapoor, Twinkle Khanna, czy Aamir Khan. Znane osoby przekonują, że menstruacja nie jest niczym strasznym i powinniśmy o niej mówić głośno. Pod tym hashtagiem znajdziecie już ponad 22 tysiące ujęć! A to jeszcze nie koniec - wyzwanie podjęła Natalia Vodianova.

Reklama

Znana rosyjska modelka również wzięła udział w #padmanchallenge. Na dodatek Vodianova "nominowała" do zrobienia sobie ujęcia z podpaską swoje znane koleżanki z branży. Chodzi o Emily Ratajkowski, Doutzen Kroes i Alexinę Graham. Czy niedługo zobaczymy ich posty? Jesteśmy ciekawi!

Natalia promuje już aplikację Flo Period Tracker mającą za zadanie śledzić cykl właścicielki smartfona.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama