Gigi Hadid stworzyła własną markę modową "Guest in Residence"
Top modelka założyła markę modową, której premiera miała miejsce 7 września. Gigi Hadid opublikowała na początku sierpnia na swoim Instagramie informację o tym, że pracuje nad tajemniczym projektem. Kilka dni temu ujawniła, że sekretem była marka odzieżowa, w której Gigi pełni rolę dyrektora kreatywnego.
O marce Gigi Hadid, "Guest in Residence"
Długo nie było jasne co znajdziemy w asortymencie marki Gigi. Sugerując się wyborami modowymi topmodelki, mogliśmy spodziewać się streetwearu, kolorów i różnych wzorów. 27-latka zaskoczyła jednak wszystkich stawiając na... kaszmir! Skąd taki wybór? Modelka postanowiła przedstawić ten szlachetny materiał młodszym pokoleniom.
Jesteśmy gośćmi w rezydencji ubrań, które posiadamy — mieli przed nami życie i miejmy nadzieję, jeśli się nimi zaopiekujemy, życie po nas.- wytłumaczyła nazwę Gigi
Jakie produkty znajdziemy w ofercie marki?
Marka Gigi będzie oferowała bluzy z kapturem, koszulki, skarpetki i czapki. Marka zaprezentowała produkty w 100% wykonane z kaszmiru 7 września. Marka będzie opierała się o stałą kolekcję rozszerzaną względem sezonów o gamę kolorystyczną. Oprócz linii basic, marka będzie dodawała do asortymentu bardziej modowe dropy, a także limitowane droższe kolekcje.
Biznesy sióstr Hadid
Wcześniej młodsza siostra Gigi również zdecydowała się na rozszerzenie swojej profesjonalnej działalności otwierając markę napojów bezalkoholowych. Chociaż marka pojawiła się na rynku już w zeszłym roku, modelka zaczęła ją intensywniej promować tego lata. Estetyka Kin Euphorics, bardzo dobrze odzwierciedla gust modelki dzięki czemu branding firmy jest bardzo oryginalny i idealnie odzwierciedla ducha Gen Z.