ELLE MAN TALKS: Piotr Kędzierski, kulisy pracy dziennikarza i dyrektora kreatywnego [WIDEO]
W trakcie prac nad artykułami często spotykamy na swojej drodze prawdziwych pasjonatów, którzy zaskakują nas swoją wiedzą i doświadczeniem. Postanowiliśmy wykorzystać te kontakty i zaprosić ich do rozmowy o tym, czym się zajmują. Tak narodził się cykl ELLE Man Talks, czyli seria wideo rozmów z naprawdę ciekawymi ludźmi.
- ELLE MAN
Kolejnym gościem naszej wideo serii ELLE MAN TALKS jest Piotr „Kędzior" Kędzierski, dziennikarz, dyrektor kreatywny i ambasador marki Jameson. W naszej rozmowie opowiedział nam nie tylko o początkach swojej kariery dziennikarskiej, ale też modowych upodobaniach, a nawet ulubionych sposobach degustacji whisky.
„Na początku był chaos. Byłem gościem odpowiedzialnym za techniczne sprawy na planie i byłem dumnie nazywany kierownikiem planu. Pojechaliśmy na zdjęcia, na których mieliśmy zrobić trzy wywiady. Niestety, dziewczyna, która miała zrobić te wywiady nie pojawiła się na planie, więc ja trafiłem na trzech rozmówców, z którymi musiałem porozmawiać„ – opowiada o początkach swojej kariery nasz bohater.
Gdy zapytaliśmy go o współpracę z Darią Zawiałow przy okazji nowej kampanii Jamesona „Tyle różnic, jedna whiskey” odpowiedział:
„Zrobiliśmy fajną audycję wspólnie. Pogadaliśmy o tym, co nas w muzyce jara. Jest tyle różnic, ale proszę państwa jedna whiskey. Myślę, że ta muzyka sprawiła, że nagle zaczęliśmy mówić tym samym językiem i oczy nam się świeciły. Bardzo sobie koleżankę Darię cenię i cieszę się, że jest z nami w teamie".
Jeśli zaciekawiła was sylwetka naszego gościa, całą rozmowę możecie obejrzeć w poniższym wideo: