Reklama

Czego się nie dotknie zamienia w złoto. Rihanna odnosi sukcesy na rynku fonograficznym, była także królową Instagrama, dopóki nie usunięto jej dwa razy konta. Co więcej, kolekcje ubrań dla River Island i linie kosmetyków M.A.C. sygnowane jej imieniem sprzedały się w rekordowym tempie. Słynna Barbadoska postanowiła kuć żelazo póki gorące i niedawno złożyła wniosek z prośbą o zatwierdzenie znaku towarowego oraz marki o nazwie "Fenty". Dla niewtajemniczonych - tak brzmi nazwisko wokalistki.
Jak podaje serwis swaggernewyork.com, a za nim inne media, Rihanna zamierza zastrzec produkty związane z branżą mody oraz urody. Już teraz, w wyszukiwarkach logotypów, czy spółek można znaleźć pierwsze ślady "FentyApparel", "FentyBeauty", "FentyClothing", "FentyCosmetics", "FentyFace", "FentyIntimates", "FentyLingerie", "FentyMakeUp", "FentyNails", "FentySwim", "FentySwimwear", "FentyCorp", "Robyn", Fenty 88", a także "Rhi Rhi".
Czy powodzenie Riri w projektach ze znanymi markami automatycznie przejdzie na jej własną firmę? Część fanów zapewnie chętnie kupi ciuchy i preparaty kosmetyczne od Fenty, ale jak pokazała już historia, to nie jest takie pewne. Beyonce, Jennifer Lopez, Kanye West - oni także próbowali swoich sił jako właściciele marek i niestety większość z nich polegla...
08.08.2014
AKTUALIZACJA, 24.06.2015
Plotka sprzed prawie roku okazała się prawdziwa! Marka Rihanny będzie nazywać się $CHOOL KIlls™. Jak podaje ELLE UK, brand ma prawa do sprzedawania odzieży oraz produktów ze skóry (buty, torebki). Niestety, nie znamy jeszcze daty premiery pierwszej kolekcji.
Czekamy na więcej informacji!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama