Po sukcesie utworu „LEVII’S JEANS”, który stał się przebojem na albumie „COWBOY CARTER” i zyskał uznanie za redefiniowanie amerykańskiej kultury, Beyoncé została twarzą kampanii „REIMAGINE”. Kampania łączy dziedzictwo marki Levi’s® z nowatorską wizją jednej z najbardziej wpływowych postaci współczesnego świata, potwierdzając tym samym trwałą pozycję marki w centrum globalnej kultury.

Hołd dla prawdziwego amerykańskiego stylu

Podążając za innowacyjnością przebijającą się przez twórczość Beyoncé, Levi’s® odkrywa na nowo swoje klasyczne stylizacje. Wszystko to dzieje się pod okiem reżyserki Meliny Matsoukas, cenionej twórczyni o niebanalnym podejściu do sztuki. Pierwszy spot, inspirowany reklamą „Launderette” z 1985 roku, która na nowo wprowadziła „I Heard It Through the Grapevine” na listy Billboardu, stawia Beyoncé w centrum uwagi i celebruje dziedzictwo marki Levi’s®, która niczym czyste płótno pozwala liderom zmiany i ikonom stylu na wyrażanie własnego „ja”.

Artystka ubrana jest w Levi’s 501 90’ oraz biały tees. Stylizację uzupełniła manicure w denimowym stylu i wyrazistym makijażem. To kultowy look, który zawsze jest w modzie i w którym zawsze wygląda się świetnie.

„Mój utwór »LEVII’S JEANS« jest hołdem dla prawdziwego amerykańskiego stylu, dla uniformu, który wszyscy nosimy z dumą” – podkreśla Beyoncé i dodaje:

„To zaszczyt współpracować z Levi’s® i móc współtworzyć symbole będące kwintesencją amerykańskości. Jeans to często atrybut męskości, więc ta reinterpretacja, która świętuje kobiecość, jest dla mnie szczególnie ważna. Cieszę się, że wspólnie możemy pokazać niezwykłą siłę kobiet.”

„Marka Levi’s® od zawsze była cichym symbolem ludzi podążających naprzód, szukających lepszego jutra. Kluczowym elementem tych poszukiwań jest ciągłe przełamywanie i tworzenie kodów kulturowych” – ujawnia z kolei Kenny Mitchell, główny dyrektor marketingu marki Levi’s®, dodając:

„Wspólnie z Beyoncé, odkrywamy moc reinterpretacji, łączymy się z fanami w nowy sposób, umacniając tym samym naszą modę kobiecą, jako symbol denimowego stylu życia.”

Mat. prasowe

Pierwszy klip promujący kampanię, powstał w obiektywie Marcela Réva, laureata nagrody Emmy. Pociągająca warstwa wizualna filmu uzupełniona została o fotografie Masona Poole, który uchwycił ponadczasowy charakter marki. Fotografie Beyoncé dołączają do zdjęć licznych ikon stylu pozujących w jeansach marki Levi’s®: od Marlona Brando do Marylin Monroe.

Aby zobaczyć najnowsze treści z globalnej kampanii i być na bieżąco z jej nowymi odsłonami, odwiedź stronę levi.com oraz obserwuj @levis na Instagramie i TikToku.

Mat. prasowe

Materiał promocyjny marki Levis