Kultowa marka otwiera kolejny sklep w Polsce. UNIQLO to japoński minimalizm w najlepszym wydaniu
Jakość, trwałość i prostota są tym, co definiuje styl UNIQLO. Marka od lat wierna jest swojej filozofii LifeWear, która mocno czerpie z japońskich wartości. Jednocześnie stale podąża za nowymi technologiami, tworząc ubrania ponadczasowe, spersonalizowane i inspirowane światem high fashion.
Już 26 września odkryjemy nowe linie odzieży LifeWear – to właśnie wtedy nastąpi otwarcie pierwszego stałego sklepu marki w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie.
W dniu premiery będzie można otrzymać ekskluzywne torby i gadżety, a także… wygrać wycieczkę do Japonii!
LifeWear – styl inspirowany Japonią
W świecie mody japoński minimalizm koncentruje się przede wszystkim na funkcjonalności, elegancji i tradycyjnej estetyce. Ubrania z reguły posiadają neutralne kolory, płynne linie oraz starannie dobrane materiały. Są praktyczne i przemyślane w każdym detalu, a logo i nadruki mają wyjątkowo subtelny charakter. To właśnie te elementy wyróżniają UNIQLO w przestrzeni modowej.
Marka zredefiniowała pojęcie „basic”, łącząc minimalizm z funkcjonalnością i nowymi technologiami.
Ubrania UNIQLO tworzone są z materiałów premium, przy użyciu zaawansowanych technologii. Przykładem jest odzież termiczna HEATTECH, która utrzymuje ciepło i generuje je pod wpływem naturalnej wilgoci ciała. Technologia przeszła 10 tys. prototypów i stale jest aktualizowana. Materiały z roku na rok są coraz lżejsze, a mimo to nadal sprawdzają się podczas zimy. Nowością jest HEATTECH z dodatkiem kaszmiru – propozycja idealna na chłodne dni.
High-tech i high fashion
W modowym minimaliźmie dominują stonowane kolory, takie jak biel, czerń, szarości oraz beże. Nie brak też delikatnych akcentów kolorystycznych. Okrycia wierzchnie, a także marynarki czy spodnie mają geometryczne kształty, które dobrze dopasowują się do sylwetki. Luźny krój pozwala na swobodne poruszanie się, co jest w dużej mierze zgodne z japońskim podejściem do życia. To holistyczne podejście sprawia, że LifeWear odpowiada na potrzeby klientów.
Nowe innowacyjne projekty to również zasługa licznych partnerów marki. UNIQLO współpracuje ze światowej sławy projektantami, którzy przenoszą elementy high fashion do codziennej garderoby. Osoby takie jak Clare Waight Keller, obecna Dyrektorka Kreatywna marki czy Christoph Lemaire i Jonathan Anderson, projektanci, udowadniają, że sztuka prostoty może iść w parze z artystyczną wizją.
UNIQLO otwiera sklep w Warszawie
Od 26 września będziemy mogli odwiedzić pierwszy stały sklep marki w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Powierzchnia sklepu to aż 1300 metrów kwadratowych! Wewnątrz znajdziemy ekskluzywną linię odzieży LifeWear dla kobiet, mężczyzn i dzieci – również niemowląt.
Nowością będzie usługa UTme!, która umożliwi personalizację ubrań i toreb z wykorzystaniem zarówno własnych projektów, jak też grafik stworzonych przez lokalnych i międzynarodowych partnerów. Wśród nich znalazły się kultowe japońskie lokale – Happa to Mame i Vegan Ramen Shop, oraz wielokrotnie nagradzany plakacista Bartosz Mamak.
Klienci, którzy odwiedzą CH Arkadia w dniu otwarcia sklepu, będą mogli otrzymać ekskluzywne torby i gadżety, a także wziąć udział w konkursie. Przewidziana w nim nagroda jest wyjątkowo atrakcyjna. To wycieczka do Japonii dla dwóch osób!
Materiał promocyjny marki Uniqlo