Reklama

To właśnie cukierni Ladurée zawdzięczamy rozpływające się w ustach, nadziewane kremem makaroniki. Do dziś jest najbardziej znanym producentem tych ciasteczek, z siecią kawiarni na całym świecie (oczywiście tylko w ekskluzywnych lokazlizacjach!). Tym razem Ladurée weszło we współpracę z domem mody Lanvin. Alber Elbaz życzył sobie, żeby makaroniki kojarzyły się z dzieciństwem, więc wybrał smak... gumy do żucia. Ekscentrycznie, ale czy makaroniki Ladurée mogą być niesmaczne?
Modowe makaroniki będą sprzedawane w kompletach po 8, w pudełkach pokrytych rysunkami Albera Elbaza i związanymi kokardą. W Paryżu wejdą do sprzedaży 25 września, wraz ze startem Tygodnia Mody, a trzy dni później pojawią się w Londynie i Nowym Jorku. Ciekawe co okaże się większym hitem - cup cake z NY Fashion Week czy makaroniki Lanvin...

WIĘCEJ o makaronikach
Zobacz też oficjalne babeczki New York Fashion Week.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama