Kobiety dla kobiet – limitowana kolekcja answear.LAB, która podkreśli Twoją moc
Już 28 i 29 sierpnia kobiety zaśpiewają jednym, silnym głosem – podczas Women’s Voices Bydgoszcz Festiwal inspired by Answear.com wystąpią największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej, m.in. Margaret, Paulina Przybysz, Brodka, Monika Borzym, Natalia Przybysz, Ania Karwan i Kasia Lins.

- Artykuł partnera
Idee festiwalu wybrzmiewają także w limitowanej kolekcji młodej marki answear.LAB, która nawiązując do hasła wydarzenia, stworzyła uniwersalne propozycje podkreślające kobiecą siłę. Girl Power!
Girl Power od answear.LAB – kolekcja w duchu festiwalowych idei
W nawiązaniu do Women’s Voices Bydgoszcz Festiwal inspired by ANSWEAR.com – idei i motywu przewodniego wydarzenia, młoda marka answear.LAB stworzyła limitowaną kolekcję Girl Power. Jej propozycje mają podkreślać kobiecą siłę i niezależność, dodawać otuchy i motywować do wzięcia spraw w swoje ręce. Służą temu emocjonalne hasła umieszczone na ubraniach, które wyrażają pragnienia, odczucia i myśli, bliskie większości kobiet. Osobą wiążącą kolekcję z festiwalem jest Paulina Przybysz – dyrektorka artystyczna Women’s Voices, która wzięła udział w sesji wizerunkowej kolekcji: „Girl Power to kolekcja stworzona przez kobiety dla kobiet. Swoim buntowniczym charakterem inspiruje do zmian i życia na własnych zasadach. Cieszę się bardzo, że mogłam stać się częścią tego projektu."- mówi.
Za kolekcją Girl Power, oprócz uniwersalnego, kobiecego przesłania, kryje się coś więcej. Marka answear.LAB nie ogranicza się tylko w dotrzymywaniu kroku swoim klientkom, ale pragnie wspierać kobiety na całym świecie. Każda, niezależnie od pochodzenia, powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń, godne życie. Dochód ze sprzedaży kolekcji wesprze podopieczne fundacji Martyny Wojciechowskiej UNAWEZA. Organizacja ta działa na rzecz kobiet na całym świecie, wyrównując ich społeczne, ekonomiczne i prawne szanse.
UNAWEZA. Organizacja ta działa na rzecz kobiet na całym świecie, wyrównując ich społeczne, ekonomiczne i prawne szanse.

Limitowana kolekcja answear.LAB – w hołdzie niezależności
Kolekcja Girl Power, przepełniona pozytywną energią, ogromny nacisk kładzie na niezależność i indywidualizm. Uniwersalne i funkcjonalne fasony, ponadczasowe kolory oraz buntownicze nadruki mają służyć współczesnej kobiecie w komponowaniu stylu wyłącznie na własnych zasadach. „Dzięki tej kolekcji, chciałam stworzyć coś więcej niż codzienny ubiór, wyrazić więcej niż element mody. Stąd znane motywy wzmocnione o zaangażowane, wspierające hasła, zachęcające, aby mieć odwagę, sięgać po więcej i próbować nowych rzeczy… Tworząc każdą kolekcję muszę mieć pewność, że znajdzie ona swoje miejsce w świecie i nie będzie wyłącznie interpretacją trendów danego sezonu. ” – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB

W propozycjach marki answear.LAB znajdziemy więc komfortowe dresowe komplety, zadziorny denim, ponadczasową białą koszulę, nowoczesną wersję małej czarnej sukienki, wreszcie uniwersalne T-shirty. Ubrania uzupełniają akcesoria, przede wszystkim pojemne torebki oraz buty – sznurowane, na mocnej traktorowej podeszwie, pozwalają twardo stąpać po ziemi. Przyciągające uwagę fasony to niejedyny atut kolekcji. answear.LAB, kontynuując swoje założenia etycznej mody, stawia na materiały przyjazne planecie, mające certyfikaty GOTS i Oeko-Tex, takie jak: biobawełna, tencel, poliester powstały w procesie recyklingu. Z kolei skóra wykorzystana do produkcji butów jest produktem ubocznym, pochodzącym z niewielkich, zrównoważonych hodowli. Limitowaną kolekcję answear.LAB Girl Power znajdziesz wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com: https://answear.com/s/lab-girl-power

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 350 światowych marek. W ofercie można znaleźć kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 7 rynkach – od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy AnswearClub, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.