Klaudia Szafrańska ambasadorką marki Renee. Zobaczcie nostalgiczną kampanię z wokalistką Xxanaxx
Twarzą najnowszej kampanii Renee została wokalistka młodego pokolenia, Klaudia Szafrańska. "Nostalgy" to nastrojowa opowieść o delikatnej i wyjątkowej kobiecie. Zobaczcie, jak marka Renee zobrazowała niezwykłą osobowość bohaterki i pokazała jej muzyczną pasję.
- Redakcja
"Wierzę, że styl to poezja naszych czasów. Taka właśnie jestem" przyznaje Klaudia Szafrańska. W pięknej sesji zdjęciowej i filmie pokazuje swoją codzienność: pisze teksty i muzykę, przemierza rowerem Warszawę, odwiedza bibliotekę i ulubiony sklep z winylami, wpada po owoce na targ i po prostu pokazuje nam swój świat. Jest w nim wiele światła, spokoju, przemyśleń i podróży. Podczas wędrówki po jej ulubionych zakątkach Warszawy, odnajdujemy piękno w codzienności i poznajemy bohaterkę bliżej: jesteśmy z jej myślami sam na sam, czując się czasem jak w jej skórze. Tym bardziej, że jak wspomina – tylko muzyce powierzam swoje sekrety i tylko dzięki jej twórczości możemy poznać jaka jest naprawdę.
Marka Renee skupiła się na historii znanej artystki oraz na tym, co jest dla niej wartościowe. "Nostalgy" jest natchnieniem dla kobiet młodego pokolenia, które swoją osobowość utożsamiają w Retro Jeans i stylu Boho. Szukają inspiracji w muzyce i w świecie, który je otacza – codzienności.
A sama kolekcja? Piękna, z nutą vintage i bardzo dziewczęca. Z pewnością będzie hitem tego sezonu. Szczegóły na www.renee.pl
1 z 3
Klaudia Szafrańska w kampanii Renee
2 z 3
Klaudia Szafrańska w kampanii Renee
3 z 3
Klaudia Szafrańska w kampanii Renee