Czarny total look i tatuaże, subtelnie widoczne spod podwiniętego rękawa dżinsowej koszuli, stanowią idealne tło dla trzech torebek, które oddają esencję motywu Punk Academia – przewodniego tematu kolekcji Coccinelle. Ten motyw symbolizuje delikatny, ale wyrazisty bunt. Na pierwszym planie znajdują się torby Campus – nowy model listonoszki, dostępny również w wersji mini; Dew – elegancka, zaokrąglona i wszechstronna; oraz ikoniczna Beat, z charakterystycznym zapięciem w kształcie piórka, teraz także w wersji mini.

mat.prasowe

Niekonwencjonalność, prostota i wyrażanie siebie – to wartości wpisane w DNA marki Coccinelle, które znajdują odzwierciedlenie również w materiałach i kolorach torebek: miękkiej, postarzałej skórze vintage, gładkiej, błyszczącej cielęcej skórze, kontrastach czerni, metalu i skóry oraz współczesnej kobiecości wyrażonej w odcieniach college blue i California pink.

Sgura i Dello Russo stworzyli wyjątkowo emocjonalną wizję dla kampanii online i w mediach społecznościowych. Łącząc techniki filmowe, zestawili czarno-białe kadry z naturalnymi kolorami, tworząc klimat „zza kulis”, ukazujący spontaniczne i naturalne interakcje między Behati, torebkami Coccinelle i charakterystycznym elementem stylu Punk Academia – loafersami z warstwową, dwukolorową podeszwą.

Sesja zdjęciowa odbyła się w maju w mediolańskim Studio 54, a kampania ruszyła 2 września.

Materiał promocyjny marki Coccinelle.