#CapturingBeauty - nowa jesienno-zimowa kampania marki Coccinelle
Kim jest ta dziewczyna?
Kim jest ta dziewczyna, która patrzy prosto w obiektyw aparatu w nowej kampanii Coccinelle FW 2024 #CapturingBeauty? To Behati Prinsloo, 36-letnia międzynarodowa top modelka urodzona w Namibii mieszkająca na stałe w Los Angeles. Odkryta w sklepie spożywczym w Kapsztadzie podczas wakacji z dziadkami, stała się jedną z najbardziej uwielbianych Aniołków Victorii Secret w historii. Może podbijać najbardziej ekskluzywne wybiegi, szaleć na koncercie z najlepszymi przyjaciółmi lub po prostu cieszyć się macierzyństwem trójki dzieci – dwóch córek i syna.
Bycie autentyczną, prawdziwą w każdej sytuacji to znak rozpoznawczy Behati. To właśnie ta autentyczność przyciągnęła uwagę fotografa Giampaolo Sgury i stylistki Anny Dello Russo – duetu artystycznego, który po raz szósty odpowiada za kreację kampanii Coccinelle FW24 #CapturingBeauty. Kampania skupia się na zdjęciach w stylu „American cut”, wykonanych w intensywnych kolorach, które podkreślają świeżość i bezpośredniość ujęć. Behati, z długimi, rozwianymi włosami i naturalnym makijażem, prezentuje się bezpretensjonalnie, czasami z uśmiechem, zawsze spontanicznie.
Czarny total look i tatuaże, subtelnie widoczne spod podwiniętego rękawa dżinsowej koszuli, stanowią idealne tło dla trzech torebek, które oddają esencję motywu Punk Academia – przewodniego tematu kolekcji Coccinelle. Ten motyw symbolizuje delikatny, ale wyrazisty bunt. Na pierwszym planie znajdują się torby Campus – nowy model listonoszki, dostępny również w wersji mini; Dew – elegancka, zaokrąglona i wszechstronna; oraz ikoniczna Beat, z charakterystycznym zapięciem w kształcie piórka, teraz także w wersji mini.
Niekonwencjonalność, prostota i wyrażanie siebie – to wartości wpisane w DNA marki Coccinelle, które znajdują odzwierciedlenie również w materiałach i kolorach torebek: miękkiej, postarzałej skórze vintage, gładkiej, błyszczącej cielęcej skórze, kontrastach czerni, metalu i skóry oraz współczesnej kobiecości wyrażonej w odcieniach college blue i California pink.
Sgura i Dello Russo stworzyli wyjątkowo emocjonalną wizję dla kampanii online i w mediach społecznościowych. Łącząc techniki filmowe, zestawili czarno-białe kadry z naturalnymi kolorami, tworząc klimat „zza kulis”, ukazujący spontaniczne i naturalne interakcje między Behati, torebkami Coccinelle i charakterystycznym elementem stylu Punk Academia – loafersami z warstwową, dwukolorową podeszwą.
Sesja zdjęciowa odbyła się w maju w mediolańskim Studio 54, a kampania ruszyła 2 września.
Materiał promocyjny marki Coccinelle.