Marka BOSS jest stworzona dla odważnych, zdecydowanych osób, które żyją na własnych zasadach. Z pasją, stylem i nakierowaniem na cel. Najlepszy dowód? Jej najnowsza kampania na sezon jesień-zima z udziałem największych gwiazd. Widzimy w niej brytyjskiego piłkarza i prawdziwą ikonę stylu, Davida Beckhama (brytyjski piłkarz pojawia się w swojej pierwszej kampanii od czasu ogłoszenia strategicznego partnerstwa i współpracy projektowej z marką), legendarną modelkę Naomi Campbell (która w tym sezonie jest również ambasadorką marki BOSS Watches & Jewellery oraz Eyewear), kultową brazylijską supermodelkę Gisele Bündchen, nigeryjskiego piosenkarza i autora tekstów Burna Boya, włoskiego tenisistę Matteo Berrettiniego oraz południowokoreańskiego aktora i modela Lee Jong-suka.

Marka wraz z gwiazdami inspiruje nas do tego, by szukać swojego własnego głosu i… stać się swoim własnym BOSSem. Obecne hasło kampanii to ”It’s for life” (Na całe życie). W najnowszej kolekcji, nawiązującej do stylu ”corpcore”, znajdziemy stylizacje na każdą okazję. W garderobie męskiej są m.in. garnitury i płaszcze o klasycznych krojach, z szerokimi ramionami, zaakcentowane eleganckimi krawatami. Wykonano je z tkaniny BisonTex, czyli mieszanki wełny bizona i kaszmiru w charakterystycznym, piaskowym, szaro-brązowym odcieniu. U kobiet będą królować garnitury, długie płaszcze (m.in. ten z kopertowym przodem, wykonany ze skóry tłoczonej będącej imitacją skóry krokodyla), dwuczęściowe garnitury i marynarki. Nam bardzo spodobała się ta z zamkiem błyskawicznym z tyłu z prążkowanej dziewiczej wełny w połączeniu z dopasowaną ołówkową spódnicą.

Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe

Materiał promocyjny marki BOSS