Nietuzinkowe listy zachęcały do dodania się do bazy newsletterowej. Wraz z (elektroniczną) wiadomością zwrotną klienci otrzymali kupon na 5 funtów do zrealizowania w sklepach IKEA.
"}},{"type":"html","data":{"value":"
IKEA nie przestaje zaskakiwać nas kreatywnymi kampaniami. Niedawno pisaliśmy o poruszającej akcji \"25m2 Syrii\". Klienci sklepu w Slependen mogli trafić na replikę pokoju, w jakim mieszka Syryjka Rana wraz ze swoją 9-osobową rodziną. Organizatorzy akcji chcieli uświadomić klientom sklepu, w jakich warunkach mieszkają ludzie w krajach ogarniętych wojną. Więcej o \"25m2 Syrii\" przeczytacie TU >>>
"}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"globalOpenWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.elle.pl:443"},{"label":"Lifestyle","url":"https://www.elle.pl/lifestyle/"},{"label":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!"}],"seoMetadata":{"title":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!","description":"IKEA wysłała do swoich wiernych klientów wyjątkową wiadomość. Została wyszyta haftem krzyżykowym!","metaTitle":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!","metaDescription":"IKEA wysłała do swoich wiernych klientów wyjątkową wiadomość. Została wyszyta haftem krzyżykowym!","image":{"crop":[0,0,899,599],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":600,"width":899,"alt":"IKEA wysłała do klientów nietypową wiadomość","sourceName":"Materiały promocyjne","title":"IKEA wysłała do klientów nietypową wiadomość","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/033d364ef7844568606e0fdee9645cd3df3d6709-45637c9.jpeg"},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/","permutiveModel":{"category":["lifestyle"],"subcategory":["article"],"channel":"lifestyle","title":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!","article":{"id":"264438","description":"IKEA wysłała do swoich wiernych klientów wyjątkową wiadomość. Została wyszyta haftem krzyżykowym!","type":"article","author":"Agnieszka Wróbel","tags":["ikea","kampanie modowe"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","whatsapp","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"IKEA%20zaskoczy%C5%82a%20swoich%20klient%C3%B3w%20nietypow%C4%85%20wiadomo%C5%9Bci%C4%85!","tweet":"IKEA%20zaskoczy%C5%82a%20swoich%20klient%C3%B3w%20nietypow%C4%85%20wiadomo%C5%9Bci%C4%85!","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/033d364ef7844568606e0fdee9645cd3df3d6709-45637c9.jpeg","url":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/#Article","@type":"Article","description":"IKEA wysłała do swoich wiernych klientów wyjątkową wiadomość. Została wyszyta haftem krzyżykowym!","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/033d364ef7844568606e0fdee9645cd3df3d6709-45637c9.jpeg?resize=768,513","width":768,"height":513},{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/033d364ef7844568606e0fdee9645cd3df3d6709-45637c9.jpeg?resize=899,600","width":899,"height":600}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/"},"name":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!","url":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/","author":[{"@type":"Person","name":"Agnieszka Wróbel","url":"https://www.elle.pl/author/basiawilk"}],"dateModified":"2024-11-29T14:46:14+01:00","datePublished":"2016-11-15T15:05:42+01:00","headline":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!","keywords":"ikea, kampanie modowe","publisher":{"@type":"Organization","name":"Elle.pl","url":"https://www.elle.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":95,"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/01/cropped-elle-big-ceeeb75-ea93bd3.png?resize=265,95","width":265}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["lifestyle"],"channel":"lifestyle","format":"standard","pageid":"264438","primary_cat":"lifestyle","subcat":"article","author":"Agnieszka Wróbel","publish_date":"2016-11-15T14:05:42+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["ikea","kampanie-modowe"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["lifestyle"],"channel":"lifestyle","format":"standard","pageid":"264438","primary_cat":"lifestyle","subcat":"article","posttag":["ikea","kampanie-modowe"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"lifestyle"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["lifestyle"]},{"key":"tags","value":["ikea","kampanie-modowe"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"crop":[0,0,899,599],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":600,"width":899,"alt":"IKEA wysłała do klientów nietypową wiadomość","sourceName":"Materiały promocyjne","title":"IKEA wysłała do klientów nietypową wiadomość","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/033d364ef7844568606e0fdee9645cd3df3d6709-45637c9.jpeg"},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"display":"Kategorie","terms":[{"slug":"lifestyle","display":"Lifestyle","taxonomy":"category"}]},{"display":"Tagi","terms":[{"slug":"ikea","display":"ikea","taxonomy":"post_tag"},{"slug":"kampanie-modowe","display":"kampanie modowe","taxonomy":"post_tag"}]}],"table":null,"postFormat":"standard","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":"ba1LAIbkEGO2uneneI1GGuVDnDQpacwFNxIck7ZWyIn.S7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"1189762","content_title":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!","content_type":"article","publication_date":"2016-11-15T14:05:42+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":264438,"contentName":"IKEA zaskoczyła swoich klientów nietypową wiadomością!","contentType":"ContentArticle","contentUrl":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/","pageType":"Content","siteCategory":"Elle.pl/Lifestyle","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Lifestyle","website":"elle-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Lifestyle"],"keywords":["ikea","kampanie modowe"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"elle-pl","schemaId":"https://www.elle.pl/lifestyle/ikea-zaskoczyla-swoich-klientow-nietypowa-wiadomoscia/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"264438"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/elle.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":true},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"zzOr6smOqIddCn5FrXR1I.LuwJy6EiL5EZtQt6ge7bL.V7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}},{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"0dc3cc7c5d6b10e1a61c2b8d70bc2e3e","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":false,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"","categoryLabels":"hide","categories":[],"tags":[],"tagsOperators":"or","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"portrait","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":false,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":1,"numberOfCardsToShowInViewport":1,"pinnedContent":[{"position":1,"content":{"source":"search-api","client":"elle-pl","entity":"offer","clientId":"777900"}}]},"widgetArea":"articleSidebar"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"ee64d3f94965706d680811ea3f66856a","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
IKEA, wie jak dopieścić swoich klientów. Członkowie brytyjskiej IKEA Family musieli być nieźle zdziwieni, kiedy w swoich skrzynkach pocztowych znaleźli ręcznie wyszyte listy od szwedzkiego giganta. Wiadomości stylizowane na e-maile były wyhaftowane! Prawda, że uroczo? Nietuzinkowe listy zachęcały do dodania się do bazy newsletterowej. Wraz z (elektroniczną) wiadomością zwrotną klienci otrzymali kupon na 5 funtów do zrealizowania w sklepach IKEA.
Reklama
IKEA nie przestaje zaskakiwać nas kreatywnymi kampaniami. Niedawno pisaliśmy o poruszającej akcji "25m2 Syrii". Klienci sklepu w Slependen mogli trafić na replikę pokoju, w jakim mieszka Syryjka Rana wraz ze swoją 9-osobową rodziną. Organizatorzy akcji chcieli uświadomić klientom sklepu, w jakich warunkach mieszkają ludzie w krajach ogarniętych wojną. Więcej o "25m2 Syrii" przeczytacie TU >>>
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.