#iamallwoman - czy ta kampania zmieni branżę mody?
Projekt "All Woman" to kampania, która udowadnia, że różnorodność jest piękna.
Pamiętacie historię modelki Charli Howard (rozmiar 2), której zarzucono, że jest za gruba jak na standardy panujące w branży modowej? Charli napisała wtedy na swoim Facebooku, że odchodzi, bo nie chce być zmuszana do ciągłego chudnięcia i popychana w kierunku anoreksji.
"Zmuszając modelki do ciągłego chudnięcia sprawiacie, że projektanci szyją coraz mniejsze ubrania i przez to coraz więcej dziewczyn popychacie w kierunku choroby. Nie chcę być tego częścią." - napisała Charli Howard.
Wkrótce modelka znalazła nową agencję Muse, gdzie poznała blogerkę i aktywistkę Clémentine “Clem” Desseaux. Teraz stoją na czele ruchu #iamallwoman, który walczy ze stereotypami wokół wizerunku kobiet w mediach.
Najnowsza kampania „All Woman Project” chce nakłonić media do tego, żeby reprezentowały wszystkie kobiety bez względu na figurę i kolor skóry. Na fotografiach zobaczycie uśmiechnięte dziewczyny w różnym wieku, o różnym kolorze skóry, wadze i budowe ciała. Zdjęcia oczywiście nie są retuszowane. Zobaczcie wideo:
W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o Lenie Dunham, która (również bez retuszu) wystąpiła w sesji zdjęciowej bielizny marki Lonley. Galeria >>>
1 z 2
Kampania #iamallwoman
2 z 2
Kampania #iamallwoman