Dzień Singla w Douglas to święto silnych kobiet
Z okazji Dnia Singla marka Douglas – jako jedna z pierwszych w Polsce – w dniach 2-11 listopada przygotowała dla wszystkich kobiet, nie tylko singielek, wyjątkowe oferty i prezenty. Święto, obchodzone od listopada 2009 roku tylko w Azji, stało się obecnie najbardziej trendy i najgorętszym okresem zakupów online na świecie.

Ideą kampanii nawiązującej do Dnia Singla jest przypomnienie, że prawdziwa miłość zaczyna się od miłości do siebie, dlatego głównym jej hasłem w Douglas jest - Real love starts with yourself. Marka zachęca kobiety do tego, aby otworzyły się na własne piękno i pielęgnowały swoją pewność siebie i niezależność.
Działania te wpisują się w globalną strategię Douglas #FORWARDBEAUTY, która ma na celu zbudowanie i wspieranie nowoczesnego wizerunku marki. W Polsce kampania realizowana jest w kanałach digital i social mediowych przez agencje Havas Media oraz Socialyse.
Be bold. Be true. Be you.
Artykuł promocyjny