Co w Cannes piszczy? W poszukiwaniu przyjemności schodzimy z czerwonego dywanu, aby odkryć nowe smaki!
Jedno z najbardziej spektakularnych wydarzeń świata co roku przyciąga najjaśniejsze gwiazdy, a reszta globu… cóż, wstrzymuje oddech i podziwia! Jednak święto kina na Lazurowym Wybrzeżu ma różne oblicza, są to też wydarzenia towarzyszące, które dodają „smaczków” gigantycznemu przedsięwzięciu. Właśnie taki event rozkręciła marka Magnum. A skoro o smakach mowa: nadchodzące wakacje zapowiadają się wyjątkowo pysznie.
Marzycielskie lato pełne euforii – Magnum Euphoria i Wonder
„Gdziekolwiek zabierze cię przyjemność” – tak w luźnym tłumaczeniu brzmi motto, które tego roku przyświeca kultowej już marce. Ma być beztrosko, swobodnie i w duchu przygody, wobec czego nie dziwi wybór tegorocznych ambasadorek, którymi zostały top modelka, Karolina Pisarek-Salla i top influencerka, Ola Nowak. Karolina swoją energią uosabia różowe Magnum Euphorię, natomiast Ola to żywiołowe wcielenie Magnum Wonder. Dwie nowe, fascynujące kombinacje smakowe mają pobudzić wyobraźnię i zachęcić Miłośników Przyjemności do odkrywania tego, co nieznane.
Co roku staramy się zaskakiwać klientów nowościami. To nasza złota zasada. Pracujemy nad produktami bardzo długo, by nieść radość, przyjemność i rozpieszczać podniebienia konsumentów. Zarówno w tym roku, jak i w przyszłym, można się spodziewać z naszej strony naprawdę ciekawych propozycji. Wierzymy, że wygramy to lato – zdradza Senior Brand Manager Marek Premium w Unilever.
Romantykom, którzy lubią nieoczywiste twisty, do gustu przypadnie niebanalny smak Magnum Euforia, czyli cytrynowe lody z sorbetem malinowym oblane białą czekoladą ze strzelającą posypką owocową. Z kolei dla marzycieli ceniących wyrafinowane połączenia, najwyższej klasy smakowe doznania zapewni Magnum Wonder o kremowym smaku daktyli i toffi. Polewa z białej czekolady z karmelem i kawałków karmelizowanych migdałów zaspokoi najbardziej wymagające podniebienia. Obie lodowe wariacje podgrzeją temperaturę nadchodzącego lata, a jednocześnie przyjemnie ochłodzą, o czym 16 maja na kultowej plaży Magnum w Cannes na własnej skórze przekonali się uczestnicy imprezy.
Nicky Doll, Iggy Pop, Troye Sivan i inni… czyli towarzyska śmietanka
Światowa ikona popu, Miki, w roli głównej gwiazdy wieczoru, porwał przybyłych goście do szalonej zabawy. Świętowano do białego rana przy wibrujących beatach brytyjskiego producenta muzycznego i Dj-a Mury Masy, który podczas swojego setu oszołomił publiczność tag-teamem z Charlie XCX.
W atmosferze kreatywności oraz nieziemskiej celebracji muzycznej Magnum świętowało swój 11. rok na bulwarze La Croisette w Cannes. Wśród międzynarodowych gwiazd, takich jak: Kelly Rutherford (Gossip Girl), Charli XCX (piosenkarka) czy Romee Strijd (supermodelka) błyszczały polskie reprezentantki młodego pokolenia, wspomniane Karolina „Euphoria” Pisarek-Salla i Ola „Wonder” Nowak.
W wyrazisty, a zarazem lekki sposób oddały charakter nowych smaków marki Magnum, a co za tym idzie – czekających tuż za rogiem, gorących dni lata. Ma być kolorowo, zaskakująco i z przytupem! Przesłanie „niosło” się także w strojach dziewczyn zaprojektowanych specjalnie na tę okazję przez zdolny duet polskich projektantów MMC Studio. Ilona Majer i Rafał Michalak po raz kolejny współpracują przy projekcie Magnum w Cannes i projektują imponujące suknie dla polskich ambasadorek:
Od przesytu głowa nie boli, czyli wieczór pełen atrakcji
Zanim jednak wszyscy oddali się tym muzycznym przyjemnościom, publiczność rozgrzała francuska drag queen i ikona popkultury Nicky Doll, która poprowadziła panel dyskusyjny i Listening Party. To więcej niż pewne, że dyskusja była porywająca, ponieważ jej gośćmi byli: ojciec chrzestny punka, Iggy Pop, którego nikomu przedstawiać nie trzeba, oraz przedstawiciel nowego pokolenia, Troye Sivan, światowej sławy australijski piosenkarz. Liczby mówią same za siebie: w wieku zaledwie 28 lat może pochwalić się 26 miliardami streamów, a także 10 milionami sprzedanych albumów.
Młody artysta nie próżnuje, już teraz ma mocno ugruntowaną pozycję globalnej ikony w świecie muzyki pop, mody i reprezentacji społeczności LGBTQI+. Dwukrotnie nominowany do nagrody Grammy Troye Sivan wydał EP-kę „Honey”, na której znalazły się remiksy w wykonaniu Mura Masy.
Marka Magnum uwielbia nietuzinkowe połączenia, ale okazuje się, że nie dotyczy to jedynie smaków. Przy najnowszej kampanii nowości Euphoria i Wonder do muzycznej współpracy zaproszono Troya oraz Iggy’ego, dzięki czemu dosłownie i symbolicznie zespolono różne pokolenia Miłośników Przyjemności. Kultowa piosenka Igg’ego „The Passenger” jest podkładem do tegorocznej reklamy Magnum, a z singla Troya „Honey” powstały trzy remiksy w wykonaniu Mura Masy na trzy różne nastroje. Podczas imprezy Magnum w Cannes fani Troya na całym świecie mogli usłyszeć na żywo premierowe numery za pośrednictwem transmisji na You Tube. Zazdrościmy uczestnikom eventu, jednak pocieszamy się nowymi smakami Magnum Euphoria i Wonder – niebo w gębie!
Materiał promocyjny marki Magnum