Weronika Rosati, Hanna Lis i Małgorzata Rozenek w wideo przeciwko hejtowi. Tak Showmax promuje "Opowieść podręcznej"
"Na początku było słowo" - ten fragment Starego Testamentu fani serialu "Opowieść podręcznej" znają bardzo dobrze. Historia kobiet, znienawidzonych i wykorzystywanych przez psudochrześcijańską juntę, oparta na podstawie powieści Margaret Atwood doczekała się drugiego sezonu. Jego 8 odcinków jest już dostępnych na platformie VOD Showmax, a promuje je mikrokampania społeczna, w której wzięły udział czołowe "znienawidzone" w sieci: Małgorzata Rozenek, Hanna Lis i Weronika Rosati.
Nie da się ukryć, że hejt wylewany w komentarzach w serwisach plotkarskich dotyka je często, a niektórzy bez ogródek potrafią pisać elaboraty na temat tego, że same sobie na to zapracowały. Pomysł na to wideo nie jest niczym nowym - amerykański internet wymyślił to już kilka lat temu, a w Polsce nagrodę KTR dwa lata temu zgarnęła agencja DDB za kampanię "Ryj Kuźniara" (pisaliśmy o niej tu). Mimo to chyba zawsze czytanie o sobie bolesnych rzeczy generuje autentyczne emocje. Rozenek, Rosati i Lis dodatkowo deklamują je przed kamerą.
Kampanię już udostępniono w sieci tysiące razy, a złotówkę za każdy share Showmax przekaże na konto Centrum Praw Kobiet. I etycznie i marketingowo sprytnie - widać, da się.
1 z 4
Weronika Rosati w kampanii Showmax
2 z 4
Weronika Rosati w kampanii Showmax
3 z 4
Małgorzata Rozenek w kampanii Showmax
4 z 4
Hanna Lis w kampanii Showmax