Reklama

W 2020 roku David Beckham podpisał z Netfliksem umowę opiewającą na kwotę 20 mln dolarów. W ramach współpracy legendarny piłkarz odsłonił przed widzami kulisy swojej drogi na szczyt. Czteroodcinkowy serial dokumentalny „Beckham”, który zadebiutował 4 października 2023 roku, okazał się jednym z największych hitów platformy, zgromadzając łącznie ponad 12,4 mln wyświetleń. Nic dziwnego, że po kilkunastu miesiącach od premiery Netflix z podobną propozycją zwrócił się do Victorii.

Reklama
David i Victoria Beckhamowie
Samir Hussein/WireImage

Victoria Beckham z własnym dokumentem Netfliksa

„Począwszy od czasów Spice Girl w latach 90., Victoria Beckham była jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet na świecie. Czasy Posh Spice mogą być już za nią, ale dziś Beckham jest w trakcie budowania modowego imperium - a teraz fani będą mogli zobaczyć historię stojącą za tym wszystkim” - czytamy w oficjalnym opisie serialu.

Jak donosi „Variety”, niezatytułowany jeszcze dokument opowie historię Victorii Beckham – jej muzycznej kariery ze Spice Girls i przemianę z gwiazdy pop w projektantkę high fashion prezentującą swoje kolekcje na paryskich tygodniach mody. Dzięki ekskluzywnemu dostępowi do świata gwiazdy, jej rodziny i najbliższych przyjaciół, serial ma pokazać niewidzianą wcześniej stronę Victorii. Według zapowiedzi dokument ukaże projektantkę od bardziej intymnej strony, choć nie zabraknie w nim również jej zawodowych doświadczeń.

Reklama

Nicola Howson, która stała za takimi filmami jak „Beckham”, „99”, „Save Our Squad” i „Ronnie O'Sullivan: The Edge of Everything”, została producentem wykonawczym projektu wraz z Julią Nottingham, nominowaną do nagrody BAFTA producentką filmową znaną z „Pamela: A Love Story”.

Reklama
Reklama
Reklama