Reklama

Timothee Chalamet twarzą Bleu de Chanel

To nie pierwsza kampania Bleu de Chanel, którą wyreżyserował dla domu mody sam Martin Scorsese („Czas krwawego księżyca”). Pierwszy klip dla Chanel powstał w studio reżysera w 2010 roku. Tym razem, po czternastu latach, oscarowy twórca spotkał się na planie ze świetnym aktorem młodego pokolenia Timothee Chalamet. Panowie stworzyli niezwykły obraz człowieka, który na nowo szuka swojej tożsamości i prawdy o sobie samym. Wszystko to w świetle reflektorów i sławy, która wymaga od gwiazd wpisywania się w pewne ramy.

Reklama

„Świat się zmienił. Bycie gwiazdą nabrało innego wymiaru. Bardziej ekstremalnego niż 10, 15 lat temu”, mówi Maratin Scorsese.

„Find your blue, find yourself” t hasło przewodnie kampanii kultowego zapachu Bleu de Chanel iclue całego filmowego obrazu. Nie dać się stłamsić schematom i wygórowanym oczekiwaniom, zwłaszcza będąc na świeczniku.

Reklama

Timothee jak zawsze stanął na wysokości zadania, więc kampanię Chanel ogląda się niczym film na kinowym ekranie. My mamy dla was zdjęcia zza kulis, warto tam zajrzeć.

Reklama
Reklama
Reklama