BIMBA Y LOLA stworzyła własny świat, obok którego trudno przejść obojętnie. Kreatywność brandu wychodzi poza sztywno funkcjonujące ramy, co skutkuje zaskakującą, oryginalną formą wyrazu, obecną zarówno w projektach, jak i kampaniach. Markę inspirują młodzi artyści, którzy – podobnie jak BIMBA Y LOLA – wymykają się utartym schematom i obierają własną ścieżkę. Wiosenna kampania przeniosła nas do nostalgicznych lat 90., a z okazji nadchodzących świąt marka zaprasza na imprezę w duchu balu studniówkowego. Wspólnie z królową wieczoru, gwiazdą Caroline Polachek, jedną z najwyrazistszych współczesnych artystek. W roli głównej? Słynna it-bag, która skradła serca fashionistek, w zupełnie nowej odsłonie.

Mat. prasowe 

Kampania BIMBA Y LOLA z nowojorską artystką Caroline Polachek

Świąteczny czas to moment spotkań z bliskimi, a hiszpańska marka jak zawsze po swojemu interpretuje tradycyjne konwenanse. BIMBA Y LOLA po raz kolejny odsłania namiastkę swojego świata, zapraszając na imprezę, która jest fuzją studniówki i szkolnej dyskoteki. Stoły przyozdobione serpentynami, zastawione kremowymi ciastami. W roli królowej wieczoru i gwiazdy tegorocznej kampanii wystąpiła Caroline Polachek, jedna z najbardziej innowacyjnych piosenkarek pop współczesnej sceny muzycznej. Artystka idealnie wpasowała się w dyskotekowy klimat ze swoim charakterystycznym stylem, odrzucającym wszelkie stereotypy. Za obiektywem stanęła ponownie artystka Petra Collins, która zrealizowała film BIMBAYLOLIZED z Natashą Lyonne jesienią ubiegłego roku.

 

Co znajdziemy w świątecznej kolekcji BIMBA Y LOLA?

Królowa balu jest tylko jedna? W przypadku kampanii BIMBA Y LOLA niezupełnie. Oprócz Caroline Polachek na pierwszy plan wysuwają się torebki, z których słynie hiszpański brand. Charakterystyczne modele stały się nieodłącznym atrybutem it-girls, niezależnie od sezonu. Na święta marka przygotowała zupełnie nową odsłonę znanego już modelu HOBO POCKET, który charakteryzuje się podwójną rączką do noszenia, skórzanym paskiem na ramię oraz dwiema kieszonkami z przodu, rozświetlonych kryształkami SWAROVSKI. Skórzana torebka w rozmiarze XS jest dostępna w aż sześciu kolorach, m.in. klasycznej czerni i świątecznej czerwieni.

Mat. prasowe

Uzupełnieniem kolekcji jest wiele projektów, które świetnie sprawdzą się podczas wszystkich świątecznych spotkań. Wśród jej elementów znalazły się sukienki z motywem serduszek, z frędzlami, asymetrycznymi ramiączkami oraz wymyślnymi rękawami, pelerynami i drapowanymi dekoltami. Każda z nich jest gotową stylizacją, która doskonale skomponuje się z biżuterią. W tym sezonie hiszpańska marka proponuje kolorowe kamienie w kształcie serca oraz srebrne gwiazdy w dużych rozmiarach, pełniące funkcje świątecznych amuletów.

Mat. prasowe

Święta w tym roku rozpoczęły się wcześniej, a to wszystko za sprawą BIMBA Y LOLA. Kolekcja nasyconych kolorów, mieniących się kryształków, oryginalnych faktur, wyróżniających się detali i nieoczywistych połączeń to kwintesencja stylu hiszpańskiej marki.