Na zaproszenie Leo Distribution odpowiedzieli eksperci z branży beauty, influencerzy oraz przedstawiciele mediów. W spotkaniu uczestniczył również zespół Nescens, w tym CEO Guillaume Vanthier i Sales Director Maxence Deloison, którzy osobiście opowiedzieli zebranym o fenomenie produktów Nescens.

Premiera marki Nescens w Polsce to dla nas znaczący krok w poszerzaniu dostępu do innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji skóry. Rozpoczynamy nową erę dla Nescens w Polsce – mówiła Alina Levchenko, CEO Leo Distribution.

CEO Nescens Guillaume Vanthier, CEO Leo Distribution Alina Levchenko, Sales Director Nescens Maxence Deloison / Mat. prasowe

Kosmetyki Nescens to nie tylko skuteczne produkty do pielęgnacji – to prawdziwa rewolucja oparta na opatentowanych formułach opracowanych przez szwajcarskich naukowców. Ich unikalność polega na kompleksowym podejściu do walki z oznakami starzenia się skóry.

Naszym celem jest uczynienie procesu odmładzania przyjemnym i efektywnym. Jestem przekonany, że Polska doceni unikalność i skuteczność naszych produktów – zaznaczył Guillaume Vanthier, CEO Nescens.

Nescens zaprasza do współpracy wszystkich zainteresowanych tematyką beauty. Jak podkreśla Brand Manager marki, Artur Honcharov: „Nescens to propozycja dla tych, którzy cenią sobie nie tylko piękno, ale także skuteczność i innowację”.

Więcej informacji na temat marki znajdziecie na Instagramie: @nescens_poland.

Sales Director Nescens Maxence Deloison, Owner of Osoba Beauty Concept Nina Vokhminova, Brand Manager Nescens in Poland Artur Honcharov, CEO Nescens Guillaume Vanthier / Mat. prasowe

Magdalena Stępień-Kolesników, Fashion Influencer / Mat. prasowe

Yuliia Nikulina, Ambassador Nescens w Polsce / Mat. prasowe

Julia Skrodzka, zwyciężczyni Hotel Paradise All Stars / Mat. prasowe

Justyna Zintek, Manager Longevity Center / Mat. prasowe

Materiał promocyjny marki Nescens