Rewolucja w pielęgnacji skóry: marka Nescens debiutuje w Polsce
W miniony piątek, 15 marca, restauracja Belvedere w Warszawie stała się świadkiem wyjątkowego wydarzenia – oficjalnej premiery marki Nescens w Polsce, zorganizowanej przez firmę Leo Distribution. To nie tylko rozpoczęcie nowej ery w pielęgnacji skóry, ale także wprowadzenie produktów, których jeszcze na naszym rodzimym rynku nie było.
Na zaproszenie Leo Distribution odpowiedzieli eksperci z branży beauty, influencerzy oraz przedstawiciele mediów. W spotkaniu uczestniczył również zespół Nescens, w tym CEO Guillaume Vanthier i Sales Director Maxence Deloison, którzy osobiście opowiedzieli zebranym o fenomenie produktów Nescens.
Premiera marki Nescens w Polsce to dla nas znaczący krok w poszerzaniu dostępu do innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji skóry. Rozpoczynamy nową erę dla Nescens w Polsce – mówiła Alina Levchenko, CEO Leo Distribution.
Kosmetyki Nescens to nie tylko skuteczne produkty do pielęgnacji – to prawdziwa rewolucja oparta na opatentowanych formułach opracowanych przez szwajcarskich naukowców. Ich unikalność polega na kompleksowym podejściu do walki z oznakami starzenia się skóry.
Naszym celem jest uczynienie procesu odmładzania przyjemnym i efektywnym. Jestem przekonany, że Polska doceni unikalność i skuteczność naszych produktów – zaznaczył Guillaume Vanthier, CEO Nescens.
Nescens zaprasza do współpracy wszystkich zainteresowanych tematyką beauty. Jak podkreśla Brand Manager marki, Artur Honcharov: „Nescens to propozycja dla tych, którzy cenią sobie nie tylko piękno, ale także skuteczność i innowację”.
Więcej informacji na temat marki znajdziecie na Instagramie: @nescens_poland.
Materiał promocyjny marki Nescens