Plus size w reklamach Nike Pro Bra. Rewolucja?
Do tej pory w reklamach Nike mogliśmy podziwiać wysportowane, ale szczupłe dziewczyny. Znana marka powoli zmienia swój wizerunek. Na dobre? Czy to chwilowy trend?
Nike inspiruje kobiety do ćwiczeń i zmiany stylu życia. Nawet te, które nie są fankami siłowni (co pokazują ostatnie pomysłowe kampanie i akcje reklamowe). Znana sportowa marka idzie teraz o krok dalej - koniec ze stereotypami! W ramach promocji nowej kolekcji staników sportowych Nike Pro Bra, amerykanski brand opublikował na swoim instagramie @nikewomen zdjęcia dziewczyn o pełnych kształtach, które śmiało możemy nazwać jako plus size. Jedna z nich, Paloma Elesser (podopieczna Muse Management, którą followuje prawie 50 tys. osób) została uchwycona podczas rozciągania się. W opisie fotografii możemy przeczytać, że "większość kobiet nosi za małe lub za duże miseczki". Modelka dumnie pozuje w biustonoszu sportowym, który perfekcyjnie podtrzymuje większy biust, nie zakrywając swoich krągłości za dużym t-shirtem. Na innych fotografiach możemy podziwiać Claire Fountian, instruktorkę jogi i założycielkę Trill Yoga. Konto słynnej firmy obserwuje ponad 4.8 miliona osób i patrząc na komentarze użytkowników są zachwyceni działaniami Nike. Tak trzymać!
1 z 3
Plus size w reklamach Nike. Rewolucja?, fot. instagram palomija
2 z 3
Plus size w reklamach Nike. Rewolucja?, fot. instagram Nike
3 z 3
Plus size w reklamach Nike. Rewolucja?, fot. instagram nikenyc