W czwartek podczas uroczystej gali w Merkin Center Hall wręczono nagrody Fashion 2.0. 2014. To one uznawane są w branży mody za najbardziej wartościowe uhonorowanie innowacyjnych marek, które nie boją się nowych technologii. Kapituła plebiscytu jest bardzo demokratyczna - pasjonaci tematu na stronie internetowej przedsięwzięcia zgłaszają nominacje i głosują na swoich faworytów. Co się liczy? Strategia komunikacji i wybitne przedsięwzięcia w wirtualnej przestrzeni, na kanałach społecznościowych i platformach mobilnych. Modowe marki, które w tych dziedzinach nie mają sobie równych otrzymują nagrody Fashion 2.0 podczas uroczystej ceremonii z udziałem gwiazd i mediów. W tym roku gospodarzami imprezy w Merkin Center Hall byli Zac Posen i Robert Verdi, a towarzyszyła im Coco Rocha

Nagroda Fashion 2.0 2014 dla najlepszego start up'u w branży mody trafiła do Acustom Apparel. Męska marka odzieżowa buduje swoją pozycję w nowoczesnym świecie e-commerce, który podbija doborem rozmiaru ubrania za pomocją technologii pomiaru 3D. 

The Acustom Experience from Acustom on Vimeo.

Poznajcie zwycięzców w pozostałych kategoriach:

Best Twitter: Marc Jacobs
Best Facebook: Asos
Best Instagram: Marc Jacobs
Best Pinterest: Nordstrom
Best E-Commerce Experience: Net-a-Porter
Best Online Video: Chanel
Best Online Campaign: DKNYdraft by DKNY
Best Fashion Startup: Acustom Apparel
Best Wearable Tech: Nike Fuel Band
Top Innovator: Asos