Reklama

W tym artykule:

  1. Luksusowe odkrycie 2024: Christopher Esber
  2. Luksusowa marka "quiet luxury": Khaite
  3. Luksusowe marki ubrań ze Skandynawii: Toteme
  4. Paryski szyk od luksusowej marki ubrań Nour Hammur
  5. Luksusowe marki ubrań: St. Agni
Reklama

Luksusowe odkrycie 2024: Christopher Esber

Cristopher Esber stał się ekspertem w dziedzinie krawiectwa wkrótce po założeniu swojej marki w 2010 roku. Projekty jego marki łączą elementy odzieży męskiej z kobiecymi sylwetkami i delikatnymi tkaninami, tworząc piękne, współczesne ubrania. Esber, który w rodzimej Australii uznawany jest za złote dziecko branży, nareszcie dostaje należne uznanie również poza kontynentem. W jego talencie do dekonstrukcji i fasonach inspirowanych minimalizmem z lat 90. XX wieku zakochały się takie gwiazdy, jak Zendaya, Rihanna, Emily Ratajkowski, Dua Lipa, Rosie Huntington-Whiteley czy Hailey Bieber. Co warto wybrać z oferty Australijczyka? Jeśli miałybyśmy postawić na jedną rzecz, bez wątpienia byłaby to jedna z lejących sukienek z charakterystycznymi wycięciami. Projekty są na tyle efektowne, że nie potrzebują dodatkowej oprawy.

Spotlight Launchmetrics

Luksusowa marka "quiet luxury": Khaite

Gdy w 2019 r. Katie Holmes została sfotografowana na ulicach Nowego Jorku w kaszmirowym kardiganie i dopasowanym staniku, stylizacja w duchu „quiet luxury” momentalnie stała się viralem, a komplet wyprzedał się w ciągu kilku minut. Marka, która odpowiadała za luksusowy look? Dla znawców w branży mody wystarczyło jedno spojrzenie, aby zidentyfikować wszystkie jego cechy jako te charakterystyczne dla projektów Catherine Holstein, założycielki Khaite. Powstała w 2016 r. marka to dziś jeden z ulubionych nowojorskich brandów gwiazd. Projekty Khaite wyróżnia nieszablonowe podejście do basicowych elementów szafy, bezkompromisowym podejściu do luksusu i intrygujących odchyłach w stronę awangardowej mody.

Spotlight Launchmetrics

Luksusowe marki ubrań ze Skandynawii: Toteme

Marka Toteme to uosobienie skandynawskiego minimalizmu. Założona przez Elin King i Karla Lindmana hołduje codziennej garderobie w luksusowym wydaniu, wypuszczając na rynek takie projekty, jak kaszmirowe płaszcze, swetry z golfem i skórzane torebki, które szybko zyskują status nowych it-bag sezonu. Ostatni przykład? Minimalistyczny model z rączką na górze T-Lock, który został wykonany z wykorzystaniem miękkiej skóry lub bawełnianego płótna obszytego skórzanymi elementami. Gwiazdy, na czele z Jennifer Lopez i Katie Holmes, doceniają również luksusowe okrycia wierzchnie z metką Toteme. Płaszcz z dołączonym szalikiem wyróżnia świetny skład (70 proc. wełny), wyluzowany design, oryginalny fason i ponadczasowy krój, który sprawia, że model posłuży nam latami.

Gotham/GC Images
Toska Studio
Toska Studio/Materiały prasowe

Paryski szyk od luksusowej marki ubrań Nour Hammur

Sekret stylu paryżanek? Ogromny wybór małych francuskich marek, których projekty są uosobieniem „french chic”. Obok viralowych brandów paryskich influencerek, takich jak Rouje od Jeanne Damas czy Musier Anne-Laure Mais, uznaniem fashionistek cieszy się Nour Hammour. Paryski dom mody od początku powstania skupia się na luksusowej odzieży wierzchniej. Założona w 2013 r. czerpie inspiracje z ewoluującej estetyki życia kobiet. Kolekcje są uważane za eleganckie i trwałe, a projekty, które wzmacniają i podnoszą, są niezbędne do codziennego stroju. Tak powstają ubrania, których cechami charakterystycznymi są kunszt rzemiosła, elegancja, trwałość i uczucie wzmocnienia, jakie wywołują w osobach, które je noszą.

Luksusowe marki ubrań: St. Agni

Na liście najpopularniejszych luksusowych marek ubraniowych St. Agni plasuje się niezwykle wysoko. Australijski brand prosto znad błogiego Byron Bay bada współczesną garderobę poprzez przemyślany design i precyzyjne krawiectwo. Od momentu powstania studio kieruje się filozofią „mniej znaczy więcej”, utrzymując wszechstronność i długowieczność na czele procesu decyzyjnego. Każdy element w przemyślanych kolekcjach St. Agni przenika niefiltrowaną swobodą i subtelnym blaskiem, który odnosi się do minimalistycznej estetyki. Łącząc ponadczasowe sylwetki i przemyślane detale, marka kładzie nacisk na wyjątkowe tkaniny, nonszalancję i odzież premium.

Spotlight Launchmetrics
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama