Advertisement

31-letni Joshua to prawdziwy talent bokserski. Po raz pierwszy dał o sobie znać dziewięć lat temu, gdy w barwach Wielkiej Brytanii podczas mistrzostw świata amatorów w Baku zdobył srebrny medal w kategorii superciężkiej. Rok później na igrzyskach olimpijskich w Londynie zdobył już złoty medal w tej samej kategorii. Karierę zawodową zaczął w 2013 roku i w błyskawicznym tempie zaczął być określany jako przyszły wielki mistrza boksu. I kimś takim właśnie się stał.

W przeciągu ostatnich pięciu lat Joshua został mistrzem świata federacji IBF, WBO, WBA i IBO. W tym czasie pokonał pięciu mistrzów świata wagi ciężkiej, w tym Władimira Kliczko. Świetne osiągnięcia na ringu pociągnęły za sobą wielką popularność – magazyn SportsPro uznał go jakiś czas temu za sportowca z największym potencjałem marketingowym na świecie. Brytyjczyk zdetronizował w tym względzie chociażby supergwiazdę NBA Stephena Curry’ego i Conora McGregora. „Wygląda jak superbohater. Jest elokwentny, przystojny, jednocześnie pokorny i pewny siebie” – argumentowali analitycy SportsPro.

Powyższe słowa są jak najbardziej trafne – już poza ringiem bokser prezentuje się jak ktoś, kto urodził się, by zostać gwiazdą. Do tego gwiazdą, która ma dobre wyczucie stylu – Joshua z dziecinną łatwością odnajduje się zarówno w garniturach (co nie jest łatwe przy wzroście 198 cm), jak i casualowych stylizacjach. Jego styl można opisać jako gustowną prostotę, w której pełno jest mądrej oszczędności. Nic więc dziwnego, że dwa lata temu został ambasadorem linii Boss Stretch Tailoring – była to jedynie kwestia czasu, aż połączy siły ze znaną marką modową. Teraz doczekaliśmy się nowej współpracy boksera z BOSS – jej efektem jest kapsułowa kolekcja składająca się z 10 elementów.

Nowa kolekcja BOSS x AJBxng na jesień/zima 2020

Kolekcja BOSS x AJBxng łączy charakterystyczną elegancję marki z dążeniem Joshuy do włączenia „koloru, który reprezentuje zwycięstwo”. Tym kolorem jest złoty odcień, który wzbogaca ubrania utrzymane w ciemnogranatowej tonacji. Na T-shirtach, bluzach, spodniach, dzianinach i hoodie znajdziemy nową interpretację ikonicznego logo marki – albo w postaci detalu, albo w formie oversizowej na klatce piersiowej lub górnej części pleców. Koszulki i bluzy oferowane są w wygodnym, luźnym kroju, zaś elementy dzianinowe i spodnie skrojono bliżej ciała, co pozwala na osiągnięcie smukłej sylwetki.

Co więcej, każdy element kolekcji zawiera metkę z motywującymi słowami boksera: „One more hour, one more day. Never let success get to your head, or failure to your heart”. Dla Joshuy był to szczególnie ważny akcent, bowiem oddaje jego sposób myślenia.

„Współtworzenie kolekcji z BOSSem to zaszczyt ze względu na spuściznę marki w boksie – poczynając od sponsorowania Kliczki po udział w filmach z serii Rocky. Czuję, że przekazano mi pałeczkę i traktuję tę odpowiedzialność poważnie” – powiedział Joshua w oświadczeniu. „Kolekcja BOSS x AJBxng wydawała się kolejnym naturalnym krokiem w naszej współpracy i jestem dumny z tego, co wspólnie osiągnęliśmy” – dodał. Joshua stwierdził, że chciał, aby wszystkie elementy kolekcji były uniwersalne: „Chce, by ludzie czuli się w nich komfortowo w każdej sytuacji. Zależało mi na wielofunkcyjności”.

„Każdy kawałek odzwierciedla mój własny styl i to było dla mnie ważne” – zreasumował bokser. I trudno się z nim nie zgodzić – kolekcja rzeczywiście wydaje się zaprojektowana w sposób, który podkreśla styl Brytyjczyka. Jest prosta, subtelna i klasyczna. Można śmiało stawiać, że na tym jego współpraca z luksusową marką się nie skończy.

Kolekcja BOSS x AJBxng jest już dostępna w sprzedaży na BOSS.