Ćwicz i wymieniaj spalone kalorie na produkty bio

Połącz przyjemne z pożytecznym i wymieniaj spalone kalorie na... eko żywność, która zagwarantuje ci piękną linię! W strefie Reebok Pop Up Store przy Złotych Tarasach czeka na was wyjątkowy Burpee Bazaar vol 2. To jedyne takie warzywno-owocowe stoisko, gdzie do zakupów nie potrzeba pieniędzy. Tu zapłacisz za nie wykonanymi ćwiczeniami - bo dobry trening to nie tylko wysiłek, ale też prawidłowe odżywianie. Burpee Bazaar vol. 2 pojawi się w strefie Reebok Pop Up Store w sobotę, 20 sierpnia, i będzie działał od godz. 10.00 do 14.00 lub do wyczerpania zapasów żywności. Na ten wyjątkowy, zielony market produkty dostarczy jeden z najbardziej znanych warszawskich rolników – „Pan Ziółko”.

W jaki sposób działa Burpee Bazaar?

W strefie Reebok Pop Up Store przez całe wakacje można podejmować challenge, czyli wykonywać ćwiczenia takie jak pompki, jazda na airbike czy burpees, od których też wzięła się nazwa marketu. Za wykonane zadania otrzymuje się punkty, które zbierane są w aplikacji dedykowanej aktywnościom w Reebok Pop Up Store. W najbliższą sobotę wykonane ćwiczenia staną się walutą, którą zapłacimy za ekologiczne warzywa, owoce i zioła od „Pana Ziółko”. Będzie to tym samym jedyne miejsce w Warszawie, w którym na zakupach nie potrzebujesz portfela! By dołączyć do akcji i móc zapłacić za warzywa wykonanymi ćwiczeniami, konieczne jest zarejstrowanie się w aplikacji Reebok Pop Up Store. Aplikację można pobrać z App Store oraz Google Play. Udział w akcji to także dodatkowe punkty w rywalizacji ogólnej.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/events/1340151259335292/ 

Reebok Pop Up Store

Na co dzień Reebok Pop Up Store to unikatowy, wielkomiejski koncept marki, wakacyjnie goszczący w centrum stolicy przy Złotych Tarasach. Organizatorzy zadbali o różnorodność miejsca, tym samym Reebok Pop Up Store, to aż 3 dedykowane strefy: 

  • Strefa zakupowa, gdzie premierowo można nabyć najnowszą kolekcję Reebok jesień – zima 2016, w tym absolutnie unikatowe produkty, nie pojawiające się dotąd w regularnej sprzedaż, jak kolekcja dedykowana dyscyplinie sportowej inspirowanej sztukami walki – combat
  • Strefa treningowa, gdzie 7 dni w tygodniu każdy chętny może wziąć udział w profesjonalnych treningach przygotowanych we współpracy z globalnymi partnerami marki – jak CrossFit, czy Les Mills oraz lokalnymi ambasadorami – Strala Yoga, FireWorkout, boks
  • Strefa chill out z przestrzenią do odpoczynku po treningu, naturalnymi sokami marki Cleanse Me, a także z częścią rozrywkową, gdzie można spróbować swoich sił w grze na konsoli EA Sports UFC 2 jako Joanna Jędrzejczyk, a także sprawdzić swój refleks na urządzeniu Blink – wykorzystywanym na co dzień przez topowych zawodników UFC

Na potrzeby projektu stworzona została aplikacja mobilna Reebok Pop Up Store. Każda aktywność w strefie: zakupy czy udział w treningu jest nagradzana punktami. Na koniec każdego miesiąca osoby z najwyższą ilością punktów otrzymują atrakcyjne nagrody od marki.