Najgorętsze logo roku

Podkoszulek z anagramem marki Loewe okazał się najgorętszym produktem drugiego kwartału, osiągając oszałamiający wzrost liczby wyszukiwań o 132% rok do roku. Luksusowy podkoszulek zdominował świat mody, umacniając pozycję Loewe jako marki, którą warto obserwować.

Najbardziej viralowa marka 2023

Spotlight/Launchmetrics

Miu Miu po raz kolejny zdobyła tytuł Marki Roku dzięki viralowym kampaniom i współpracom z gwiazdami (oraz geniuszowi Miucci Prady, rzecz jasna). Wpływ marki obejmował także trend, który zdefiniował rok 2023 - hot pants, czyli ultrakrótkie spodenki. Złote cekinowe majtki Emmy Corrin na wybiegu Miu Miu na jesień i zimę 2023/2024 spowodowały wzrost liczby wyszukiwań o 257% w ciągu zaledwie 24 godzin.

Sneakersy roku

mat. prasowe adidas

Nikogo to nie zdziwi - tytuł Sneakersów Roku przypadł adidas Samba. Ten 73-letni model przeżył szalony renesans, lądując na stopach wszystkich od Harry'ego Stylesa po Bellę Hadid. Współprace ze Sporty & Rich, Pharrellem Williamsem i Wales Bonner podsyciły jego popularność, a liczba wyszukiwań wzrosła o 13 227% natychmiast po wypuszczeniu na rynek.

Najtańszy hit modowy roku

mat. prasowe Uniqlo

Okazuje się, że mimo szału na "quiet luxury" i symbole statusu, praktyczność i funkcjonalność nadal są kluczowe. Nylonowa torba Uniqlo za mniej niż 20 dolarów, najtańszy produkt, jaki kiedykolwiek pojawił się na liście The Year in Fashion, stała się absolutną sensacją. Ta wszechstronna i uniseksowa torebka w kształcie półksiężyca, która zdobyła ponad 119 milionów wyświetleń na TikToku, to najlepszy dowód, że prostota też może skraść show.

Najmodniejsza para roku

Rihanna i A$AP Rocky, już wcześniej uznawani za najlepiej ubraną parę w branży muzycznej, kontynuowali swoje modowe rządy w 2023 roku. Godne uwagi występy na czerwonym dywanie, przyciągające uwagę stylizacje na randki i narodziny ich drugiego dziecka, Riot Rose, ugruntowały ich status. Nowe zamiłowanie pary do Bottegi Venety przyczyniło się do 35% wzrostu popytu na tę markę rynku od marca; liczba wyszukiwań toreb Andiamo wzrosła o 263% po tym, jak A$AP Rocky został zauważony z jej różową wersją.

Lyst Year in Fashion 2023

Zerknijcie na pełną listę najbardziej viralowych momentów w tegorocznej modzie. Czy coś was zaskoczyło? (Psst. Jeśli chcecie sobie odświeżyć pamięć, kliknijcie w odnośniki przy danej pozycji).